Yogi Creative Commons License 2006.11.18 0 0 9
Egyébként tipikus, hogyan indult a Range szerelése.
"Nem jól megy." Valahogy egyre gyengébb lett. Aztán hangosabb is. Gondoltam kipufogó, kap egy újat. Aztán amikor hoztam haza a dobot, már alig vánszorgott. Akkor gyújtás. Megnéztük, kapott új megszakítót meg rotort. Semmi. Kivettem az elosztót, a meghajtó fogaskerekéből hiányzik egy darab, lötyög, csoda, hogy működött. Na most az a kerék 30 pénz, nagyon örültem. Hogy az ellendarabjához hozzáférjek, le kellett szedni a főtengelytárcsát, alatta van a vezérmű borítása, azt lekapni, persze generátort, szervószívattyút, vízpumpát is, mer' az jó móka. Kiderült, hogy a vezérműlánc majdnem leesett, annyira lóg. Remek, vehetek azt is, meg vízpumpát, mert hiányos, meg különben is, ha már hozzányúltam... Meg egy pár apróság, olajcsere, ilyenek. Most már összeraktam, bár vannak kétségeim. Mindegy, ott hagytam abba, hogy nincs szikra, de már fejben tudom, miért, talán holnap megcsinálom. Oszt kiderül, mennyire ömlik belőle az olaj meg a víz. Már ha sikerül egyáltalán beröffenteni.
Szóval egy kis aprósággal kezdődött, aztán a fél elejét cserélhettem. Na ez úgy látom, tipikus a veteránozásban.
Előzmény: Yogi (4)