Török Creative Commons License 1998.09.08 0 0 59
Én is szakmabeli vagyok mint a fóka,csak a másik oldalról.A pilóták valóban élni
akarnak. Szerintem az igazság valahol ott
van ebben az esetben hogy ez az egész nagygépes repülés túlzottan "meg van vezetve"
és amikor összetorlódnak a dolgok, a pilóták
nem tudnak eltérni a beléjük vert sémáktól
ie. mire mit kell csinálni a szabályzat szerint.
Példa1:Tanult kisgépes oktató barátom
látta növendékét leesni;a vizsgálat később
kiderítette a srác azért esett le egy
motormegállás után (és +is halt)(kisgépen)
mert ahelyett hogy egészséges életösztöne
után hajtva visszafordult volna leszállni,
az üzemltetési utasításban leírt-az adott
esetben teljesen szükségtelen-kapcsolókat
gyomlálta ki,sajnos nem tudta befejezni-
hamarabb ért földet.
A túlsúlyos leszállás ugyanígy mérlegelendő
dolog...
Más.A laptopot nem tudom,de a mobil tényleg
durva.Valami olyasmi mint amikor a legfonto-
sabb munkád közben úgy sötétül el a képernyőd
hogy közben valami állandóan változik nemcsak
a merevlemezed tartalma ,a config sys,boot
de a géped hardvere is.(egyetlen megoldás ha
körülnézel -és persze nincs köd - majd kézzel vezetsz tovább.Ha köd van ,pech. Új ujságcikk.(tupoljevre nem érvényes)