Medwe Creative Commons License 1998.09.08 0 0 52
Szörnyem! (ez is jó)
Sajnos van.
Volt már rá precedens.

Viszont a statisztika nekem is sokat segített, amikor régebben féltem a gépen. Megtudta, hogy évente van usque 3 Mrd légiutazás (ez jelent kb. 20 millió utasforgalmi le- és felszállást) és évente van kb. 3-800 halálos áldozat.
Többen írták a topikban az arányt, de senki sem a számokat. Engem annakidején megnyugtatott.

Kedves Pocak! (nem az enyém, mert nekem van sajátom)
20 éve vezetek autót, egy rövid ideig másodoztam a Főtaxinál, és 10 évi nagymellény után frontálisan csattantam, úgy, hogy kb. 3-4 másodperccel előtte láttam a helyzetet. Mégis védhetetlen volt. Saját hibás pittyputtyom még soha nem volt, de azóta tudom, hogy sok minden múlik a szerencsén...

Kedvencem a British Airways (ingonre Lufthansa és Air France)és nagyon meglepődtem, amikor két éve kitört náluk egy botrány. Kiderült, hogy az alkatrészellátás egy része a bontóból történik...
A Fóka által leírtakat élvezettel olvastam, de tudok nehány olyan sztorit, ami nem engedi elfeledni, hogy ezt is emberek csinálják.
Csak kettő:
egyszer a Malév Tokiói járata órákig körözött a felszállás után, mert nem tudta behúzni az orrfutóművet. Leszállás után derült ki, hogy bennfelejtették a biztosító csapszeget.
Más.
A Philippine Airlines Cebu-Manilai járatán EGYSZER fordult velem elő, hogy NEM történt semmi rendkívüli. A legzrikásabb az volt, amikor összeengedtek minket egy leszálló géppel.
Azaz a felszállásnak nekilóduló gép egyszer csak lefékezett és kikanyarodott egy szervizútra. A helyünkre meg nagy zajjal leszállt egy másik Airbus...