"Az Aeroflot egyébként a Föld bolygó legtöbb géppel rendelkező
légitársasága.Jó nekik!! "
Ezen meg be kell szarni.
Jelenleg nincs mulájuk benzinre.
Ugy látom Fókát kivéve mindnyájan a Magyar Sajtó Tején nevelkedett bulvárpilóták vagytok. Olyan belepofázós kibicek. Nem értem, hogy ha valaki megmászta a MALLEV, vagy a TAROM lépcsöjét abból miért lesz amerikai légiszakértö. Ennyi laikus marhaságot csak keveset repülö infantilisek mondanak izgalmukban.
Mindenesetre inkább megyek Swissairral, mint Volannal. Rendszerint a pilöták és a buszsoförök között az az egyik difffferencia, hogy a pilóta nem részeg. Mondom, rendszerint.
K.B. 70 USA-Európa rt., néhány száz USA tékof, heti 6-8 helikopter óra ( és szingli endzsin to.) után nem tudok egyetlen horrorsztorit mesélni.
Ami fel megy az le is kell jöjjön. Balesetek, gondatlanságból, emberi hibából es elöre nem látható okokból pedig sajnos mindíg lesznek. 2 dolgot nem tudok elhinni:
1. Egy erlájn ugy akar spórolni, hogy felelötlen ( tmk vs. gép ára + kártérítés )
2. Egy pilóta tudatosan széfti elöírásokat szegjen meg. ( A gyerekek meg otthon várják. Hiába.)
Kevés olyan jó briid van mint a pilóták. Élvezet velük dolgozni.
Ikarusz pedig egy amatör volt.