Vgyuri Creative Commons License 2006.11.13 0 0 334

A Virgin Group es Atlantic mint olyan angol, es ott is adozik.

 

Én csak azt mondtam, hogy nem annyira angol, hogy állami kedvezményeket kapjon egy echte angol céggel szemben. Amikor kb 8-10 évvel ezelőtt az első cikkeket olvastam Bransonról, mind arról szólt, hogy jött egy úr Angliából és megmutatta az amcsiknak, hogy kell ezt a légiforgalmat csinálni :-)

 

Mivel az Atlantic kezeben a heathrowi bazis es a slotok, igen nagy valoszinuseggel ok is uzemeltettek volna. Innentol kezdve irrelevans a Virgin egyeb erdekeltsege az USA-ban.

 

Ez most megint partvonalról elmélkedés. Branson nyilatkozott, mire akarja használni a Concorde-okat? Erre keress rá. Mert szerintem a transzatlanti útvonal menetrendszerűen (nem charterben) neki sem lett volna olyan üzlet, mint pl. egy New York-Rio vagy az egyéb délamareikai charterek. Még azt is el tudom képzelni, hogy a mexikóiaktól vagy a banánköztársaságoktól engedélyt tudott volna szerezni, hogy Kaliforniából a Karib szigetekre hangsebesség felett menjen, ami szintén nagy buli. Los Angeles-Hawai nem tudom mennyi, ha belefér, az is. Szóval nagyobb üzletet tudott volna csinálni Amerikában, mint Angliában.

 

nezd, almodozas szintjen egy gazdasagos "supercruise" hajtomu a B1-be is befert volna

 

Az amcsik, ha nem muszáj, nem tesznek harci gépbe külföldi hajtóművet, a Harrierét is maguk gyártják licenszben.

 

Ne probald meg ugy beallitani, mintha a teljes fejlesztesi koltseget a Concorde flottara kellett volna raterhelni es nem lett volna a programnak egyeb haszna.

 

Ha biztos vevők lettek volna a szuperhajtóműre, meg is csinálták volna. Az Orenda Iroquise 20000 kp tolóerejével is csoda volt, mindenki a fenekét verte gyönyörüségében, de amikor rendelés kellett volna, mindenki azt mondta, hogy ha a kanadaiaknak nem kell, akkor nekik sem. Hazai felhasználás, a gyerekbetegségek kipróbálása  nélkül nem lehet semmit sem eladni külföldre. Ehhez 7-8 Concorde 30 hajtóműve nem elég referencia.

 

Előzmény: StillStar (333)