Vgyuri Creative Commons License 2006.11.03 0 0 250

Bank mindenütt van, de Svájcban aránytalanul sok. + a nemzetközi szervezetek. Ez csak arra magyarázat, hogy a lélekszámához viszonyítva Svájcban miért több az olyan sznob, aki eltartja a fullbizniszt. Németország viszont lélekszámra is nagyobb, mint akár Anglia, akár Franciaország, és van egy csomó vállalati központ. Tehát ott is van sznob is bőven. Miközben a svájci magánember minden ßart megeszik, a hivatalos jetsetnek muszáj rázni a rongyot imázs okokból.

 

De hagyjuk abba a vitát, mert hetek óta azon vitatkozunk, hogy az AF/BA vezérkar miért olyan bátortalan és nem lépi meg azokat a lépéseket, amiket ti itt a partvonalról egyszerűnek találtok. A pálya közepe azért más. Az egész világ légiforgalma szerintem egy előremeneküléssel kibekkelni kivánt kinálati helyzetben van, a fejlődést inkább az viszi előre, hogy a régi gépek szétesnek, nem elegánsak stb. Akkor a BA/AF, akinek a likvidhelyzete jelenleg még pozitív, miközben olyan márkás cégeknek, mint a Sabena és a Swissair lépést tévesztett, miért kockáztatna?

 

Inkább azt mondjátok meg, mert lusta vagyok megkeresni, milyen magasan járt a Concorde? Mert ugye Anettka szerint 20-30-40-50 km magasban már ugyanazt a fekete csillagos eget lehet látni, tehát az már a világűr. Ha a Concorde is nappali fekete csillagos ég alatt repült, akkor nem Anettka lesz az második magyar, aki kijut a világűrbe, mert gondolom, a Concorde-on azért volt néhány magyar utas.

 

Előzmény: StillStar (249)