Talán nem jól tekintünk a problémára.
A külföldi befektető (de a magyariparmágnás is - aki nem létezik) logisztikát vár el. Hogy a világban megszokott sebességgel jusson el az áru, amunkaerő is az információ A-ból B-be.
Ehhez nyilván olyan megoldásokat ajánl (hisz nem feltaláló), ami máshol van és működik. Ha tudunk elfoagdható alternatívát, elfogadja
Információban jók vagyunk (hozzuk a világszintet, nem úgy, mint 20 éve), kb. a világ által használt eszközökkel. Megkockáztatom, hogy EZ nem jelent erőforrás-válságot (bár hallunk "peak-Cu" -ről, hogy a speciális ötvözőkről ne szóljunk. Talán az ezüsttel nem lesz gond(?). )
Az autós logisztika szerintem a mai formájában zsákutca, de nem tudom , hogy kerüljük ki a KÖVETELÉST. _Mai_ árarányokkal a vasút drágábbnk tűnik - nem mehet minden szaros üzemecskéhez iparvágány.