Törölt nick Creative Commons License 2006.10.22 0 0 9954
A termelés igényel igazábol gyors , pontos és megbizható szállítást.

képzeljünk el egy gyárat,ami 13 sec-enként gyárt le egy késztermékett,amibe van mondjuk egy darab olyan alkatrész amiböl 200 db egy köbmétert foglal el,és van mondjuk 20 termék.

A temrék gyártási fázisai:öntés,megmunkálás,szerelés,és ez 3 különböző telephelyen, 3 különböző országba.
Namármost,a fenitekböl következik hogy egy 1 raklap magasságba megpakolt 20 lábas konténerbe 8 órányi anyag fér el, ezrét biztonsági készletként a vállalatoknál kell mindegyik lépésben min. 16 órányi készlet (a tipusok már az öntéskor különböznek)

Ez magában a szállítási freki miatt 64 órányi készlet a gyárakba,plusz még az utón lévő mennyiség.
Ez a jelenlegi vasúti rendszerbe lehet akár 2*4 napnyi készlet is,bizaonytalan megérkezési időpontal.
Borzalmas.
Pláne,hogy utánna a szállítás idejével még be kell korrekcióznod a minimum készletedet,amivel a készletek mennyisége erobban kb. 7*-esére robban be.(arrol nem is beszélve hogy ez a szállítási freki nem tartható vasúttal jelenleg)

Ha képes vagy 8 óra alatt megtenni a távolságot mondjuk 120 km/órával,akkor rögtön már csak 1 napi készletnél tartasz vs. 4,666-al szemben.
1 négyzetméter raktárterület 60 000 ft, kell 1 raklap tárolásához min 1,3-2 négyzetméter,amiböl kiszámolhatod a beruházási költségeket.

Előzmény: rev251 (9952)