Ali Ttaik-al-Rep
2006.10.20
|
|
0 0
16406
|
A kérdés, hogy meddig. T.úr célzott rá, hogy csak egy újabb körről van szó megszűntetés ügyben, "nem ez a harc lesz a végső", sőt "ez még csak a kezdet". Ennek a tábornak a véleménye szerint igazából csak a villamosított tranzit-vonalak tűrhetők meg, de ott is elsősorban teherszállítás legyen. Én pedig annak ellenére aggódom, hogy a Miskolc--Budapest vasúti személyszállítás talán az utolsók egyike, ami megszűnne, egyedül itt nem képes a Volán a legnagyobb erőlködések ellenére megvetni a lábát. Viszont Miskolc fejlődését már torzítja a kötöttpályát gyűlölők tevékenysége. A hejőcsabai villamost a hatvanas években azért számolták fel, mert kétvágányúsítani kellett volna az utasigények miatt, de akkor a közutat nem tudták volna emiatt 2x2 sávosra szélesíteni. Azóta járunk itt csuklós buszokkal. :( Ezt érdemes más szavakkal is elismételni: azért lett busz, mert a villamosnak túl sok volt az utas. Jaj! Azóta pedig csak tervezgetjük az észak-déli új villamost, de pénz sose akad rá, ellenben a koszhadt Volán buszokat is csak részben sikerült a belvárosból száműzni: kifelé nem használhatják a Csabai kaput. Nem nagy siker. :( Mezőcsátra viszont, amióta rebesgetik a vasút megszűnését, amiben a MÁV örömmel részt vállal (a Bz-k többsége csak Nyékládházáig jár, ott át kell szállni Miskolc felé), a Volán Mercedes csuklósokat küld. "Beetetésnek" hívják az ilyet, hogy a csátiak inkább a buszt szeressék, hogy végre felszámolható legyen egy újabb vonal (mint a trófeát, úgy gyűjtik az ilyet egyesek), még akkor is, ha az autópálya-felüljáróra milliárdok mentek már el... /a/ |
Előzmény: v_peti (16404)
|
|