Vgyuri Creative Commons License 2006.10.20 0 0 198

Tedd mellé a mezitlábas Aeroflot jegyárat is. Nem tudom mennyi, de mondjuk 30 rubel. (Ennyibe került 1981-ben a Szocsi-Moszkva) Ha neked  ma a havi fizetésed 120%-át kellene fizetni 20%-helyett 2 óra helyett 1 óra repülőútért, melyiket választanád?

 

Egyszer nyilván a drágábbat, az élményért. De állandóan...

 

A Concorde utasoknak is csak kisebb hányada volt időtakarékos menedzser, a nagyobb hányad a hecc kedvéért, ajándékként stb. repült a Concorddal. Ezek száma pedig többé-kevésbé fix, legalábbis nem nő olyan arányban, ahogy a jegy olcsóbb lesz. Gondolj bele: 1 gép helyett 2 gép duplájára emeli a férőhelyszámot, de nem csökkenti felére a jegyárat. Rövidesen megjelennének az üres űlések, aminél nincs gazdaságtalanabb.

 

Előzmény: gacsat (197)