lcoder
2006.10.17
|
|
0 0
9800
|
Viszont ha a kamion és a repülõgép mint alternatíva kiesik a távolsági forgalmazásban akkor gyakorlatilag az összes ilyen szállítás ezen illetve hajón keresztül történik. Ez pedig a mainál legalább egy nagyságrenddel nagyobb forgalmat jelent. És itt nem nagyon vannak alternatív kerülõ útvonalak, legalábbis messze nem annyi mint közúton, ez pedig igencsak felértékeli a sínnek mint erõforrásnak az értékét. Az alapvetõ gond az, hogy itt - szemben az autópályával - nem nagyon lehet elõzni, így ha személyvonatokat üzemeltetsz akkor a rendszer átbocsájtó képessége egy bizonyos forgalom fölött gyakorlatilag a személyvonatok (be és kiszállással számolt) sebességére korlátozódik. Azaz a vonat (akár személy akár teher) ott állhat meg ahol van párhuzamos sín kiépítve ahhoz hogy leállás alatt elmenjen mellette a többi. |
Előzmény: rev251 (9798)
|
|