rev251 Creative Commons License 2006.10.16 0 0 9798
Ez a forgalomlassítás (akit jó pár hsz-en tárgyaltok) szintén nem biztos, hogy igaz lesz a "peak-oil" után. Ugyanis egy bizonyos felajánlott forgalom alatt kevesebb áru mozog, megszűnHET az "up-to-date" szállításra az igény (a cégek átállnak nagyobb raktárkészletre, mert kisebb az ellátás biztonsága), s ember is kevesebb mozog.

Vagyis nem biztos, hogy félóránként megy a helyi gőzös meg gyorsvonat, a tehervonat nem is beszélve. Könnyebb lesz menetrendet tervezni.
Továbbá: mindenki elvisel egy kis (kicsit több) várakozást, mert NINCS jobb.

OFF
Persze ne reménykedjen a mai MÁV, hogy akkor majd jó lesz neki: a várakozás legyen a (betartott) menetrendben, ne csak úgy... (germán pontosságból nem engedek egy ilyen szervezetnél, s ma, s akkor. Legalább törekedjenek rá...)
Előzmény: lcoder (9785)