padisah Creative Commons License 2006.10.14 0 0 9712

Én arra gondolok, hogy a vasút a szállítást egy-egy nagyobb csomagba pakolva,koncentráltan végzi. És ez okozza a versenyhátrányát, a rugalmatlanságot.

 

Ha egy adott viszonylatban egy szerelvényre felpakolják a napi lehetséges áruforgalmat, akkor az automatikusan azt is jelenti hogy naponta fixen csak egy szerelvény fog ott közlekedni. Ha szétbontják pl. 5 kisebb fuvarra, akkor naponta 5, vagyis 12/5 = kb 2.4 óránként indul egy járat, ami sokkal egyenletesebb, rugalmasabb.

 

Az állomásokkal kapcsolatban igazad van, de szerintem ezt könnyen meg lehetne oldani, csak elkerülő pályát kell kiépíteni, hogy a ne menjen át minden vonat az összes kistelepülés állomásán, hanem csak azok amelyek ott meg is állnak.

 

EGyébként a dolog logikájából szvsz pont az következik, hogy a kis szárnyvonalakat be kell zárni, és az ott megspórolt pénzből + a síneket, anyagokat újrafelhasználva duplasínűvé alakítani a nagyobb városok és Budapest forgalmát, vagy ha erre lehetőség adódik, akkor a Budapesti körutakhoz hasonló módón egymással összekapcsolni a többi várost.

Előzmény: lcoder (9711)