csabyke Creative Commons License 2006.10.13 0 0 405
Kezdek megnyugodni. Nem is olyan rossz az az Avala344. A 241-es EN Venezia, ami azért Olaszból jön a balkán fejlettem részén át, sokkal dúrvább... De gondolom VENEZIA-nak van vámolnivalója SLO-HR valamint HR-HU határokon is. Ez is rádob. Bár azért +200-akat nem kéne neki.

Van 1-2 vonat, ahol ki lehetne küszöbölni a kursw.-k miatti késéseket. Az Avala344 megoldja a WW-el, no de a Kálmán Imre, mint utolsó vonat már bajosan tudja megoldani.:(

Még mindig tartom a véleményemet, hogy a Traianus-t hamarabb kéne RO-ból indítani, a Kálmit meg egy PICIT későbbre kiírni. Mondjuk az oebb.at javára legyen írva, ha valaki Österreichban száll fel rá (és nem Wien térségében ahova 1 óra az út az ÖBB területre lépéstől számítva) legalább tud kalkulálni még a bahnhofra indulás előtt a késési időkkel, tehát lehet nem kell éjjel 50-60 perceket kinn várni.

(Elnézést azoktól, akiket zavar a földrajzi nevek nem magyar neve!)
Előzmény: Siemens113 (404)