crash__override Creative Commons License 2006.10.11 0 0 198
Ez a magas poligonszám egy kicsit visszás dolog... ugyanis úgysem látod, és amúgy meg a "fíling" a lényeg.
Anno, amikor még voltak igazi játékok, volt olyan hitvallás, hogy nem kell annyi poligon, hiszen a játékos nem gyönyörködni akar, hanem játszani. Aztán elmentek abba az irányba, hogy csapnivaló a mesterséges intelligencia, meg a fizika, de pl. a legújabb FIFA-ban (egyébként rühellem a sportjátékokat) lehet látni a focista hangulatváltozását az arcán. Híde' kell.... Az a gas, hogy eltérés mutatkozik az arany középúttól. Kapunk jó grafikájú, sz@r gamékat, oszt' víz...

A trainz-nél - amikor próbáltam - nekem is két vállra fektette a gépem - pedig elég erős vas (nincs kihazudva belőle egy vödör sórder se' (c) Árpád). Az anti-aliasign kikapcsolásával, 2x2-es sample beállítással jobb futásra lehet bírni. Ami még megfektetheti, az az árnyékképzés - ezt sem kell mindig erőltetni :-)
Előzmény: IST (196)