lcoder Creative Commons License 2006.10.09 0 0 9560
A hibridnek annyi lehet az elõnye hogy a motornak is megvan az a fordulatszám tartománya amiben a legjobb a hatásfoka. Azaz elvben lehet a dolog gazdaságos - persze nem állítom hogy a jelenlegi rendszerek ilyenek. Szvsz akkumlátorból és üzemanyagcellából az elkovetkezendõ 10 évben elég nagy áttörések várhatók, bár nem elsõsorban az autóiparnak inkább a mobiltelefon/PDA üzletnek köszönhetõen, valamint a nanotechnológia terjedésének.

A bicikli viszont szvsz csak addig alternatíva amíg
1. Fiatal vagy.
2. Nem jársz túl messzire.
3. Jó idõ van vagy nem számít hogy mennyire vagy szalonképtelen (sáros, leizzadt, stb), iletve ha van hely és idõ lezuhanyozni/átöltözni az egyes célállomásokon.
4. Van hol letenni a biciklit ahonnan nem lopják el 10 perc alatt.
5. Van kerékpárút.

Nos, ezek így együtt elég ritkán jönnek össze, így szvsz a bicikli tömegek számára igazán soha nem lesz közlekedési alternatíva. Vagy tömegközlekedés vagy autó. Esetleg megoldás lehet az elektromos bicikli, de ez is csak a 3. pont melegre vonatkozó részét oldja meg (esõben ugyanúgy sz*r, a többi probléma pedig rá is ugyanúgy igaz).
Előzmény: krezidiesel (9545)