boxer-gs Creative Commons License 2006.10.05 0 0 2138

Nemigen engedhetik meg maguknak a bajorok, hogy ez legyen a végállomás. A pénzt ugyanis a boxerek hozzák szerintem elsősorban, hisz azt adják el igazán nagy számban. És ugye ezzel a konstrukcióval azonosítja mindenki a BMW-t, ha motorkerékpárokról van szó. Egy 4-hengeres boxert még simán el tudnék képzelni pl az RT-ben vagy akár a Roadsterben is. Persze csak ha a súllyal nem szállnak el. Persze ez egészen új konstrukciót igényelne, úgyhogy valószínűleg tetemes költségekkel járna a megalkotása.

Én imádom a boxer motort, de azért egyben elég elavultnak is tartom. Vagy nevezzük inkább hagyománytisztelőnek, az mégiscsak szebben hangzik.

Szerintem az eddigi vonalat folytatva jönnek majd a ráncfelvarrások lényegi változások nélkül. Ami igazán fejlődhet, az talán az elektronika.

Amíg megfelelő számban veszik a mostani konstrukciót, addig nem hiszem, hogy sokat kockáztatna a gyár. Elvégre a boxer az emblematikus gyártmányuk.

Én tehát nem félek attól, hogy a közeljövőben megszünnének kedvenceink. Az erőforrás esetleges hiányosságait amúgy is kompenzálják a futóművel, a tartozékok széles skálájával, és persze az évek során kialakult nimbusszal. És építenek márkahűségünkre.

 

 

Előzmény: Hori R1100S (2136)