korpi41 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 6239

Az nem baj, hogy nem vagy szakguru, inkébb pozitívum, hogy értelmes kérdéseket teszel fel, a válaszokat megérted, és nem akarod megváltani számítógép mögül a világot, mint sok más fórumozó.

 

Ugye a Kátrán nincs soros illetve párhuzamos fokozat, ott az MCvel tényleges alapjelet adsz, másba nem szólsz bele (kalsszikusnál a soros, párhuzamos és sönt módokat is te kezelted). Itt nincs átkapcsolás, a söntöt meg automatikusan maga vezérli. Az M1 pozíció (menet 1, klasszikus Tátrán T) arra használható, hogy sík pályán nagyjából tartja a sebességet, illetve lehelet finoman tudsz vele centizni, ha épp arra van szükség. Ez a klasszikon is így volt persze, csak a fogalom tisztázás miatt bonyolítottam.

 

Meg a klasszikon tolatón nem lehetett menetáramot felezni a kar balra billentésével. Illetve 50A-ral nem tud felgyorsulni annyira, hogy soros kapcsolásban elfogyjon az összes ellenállás, kvázi ebben a fokozatban nagyon nem lehet eljutni a soros utolsóig (kb 15re gyorsul fel, de hosszú idő alatt). A többi soros fokozaton nagyobb az áramalapjel, így ott sokkal hamarabb eléri a soros utolsó fokozatot. Pl S4-ben 3-4 másodperc alatt normál viszonyok között.

Előzmény: .Wala-kee. (6238)