Mint RT tulaj, hagy kommentáljam! :-)
- vibrál az egész motor (nem értek hozzá, de elhiszem, hogy ez a boxer sajátossága)
-- ez a boxer. Az 1200-es sorozat már simább.
- brutál fék van rajta. Ha egy picit is hozzáértem, már meg is álltam.
-- először sokkolt ez az élmény, egyszerűen nem hittem el. Nagyon rövid féktávokat lehet venni. Az adagolhatóság viszont már nem annyira jó, így vigyázni kell, míg hozzá nem szoksz.
- brutál motorfék. Állítólag az rt-ken nem sűrűn kell fékbetétet cserélni :-))
-- Vezetési stílustól függ. 34-nél cseréltem az elsőket. Nem tudom, hogy ez sok, vagy kevés. A hátsók még félidősek (most 37-nél áll az óra).
- a nekem fontos zenét, még 130 környékén is jól lehetet hallani.
-- Én bevittem a sisakba, ott még jobb.
- a súlypont számomra szokatlanul magasan volt.
-- Öööö passz. Mihez képest, ugye.
- a motoros plexi majdnem olyan hatásosan tartotta távol a menetszelet, mint a burgmanomon pleximagasítóval.
-- Az RT valóban sokat tud a szélvédelemről, de ez azért sok mindentől függ. Én meg vagyok vele elégedve. Inkább azt emelném ki, hogy dzsuva időben sem lesz a ruhám saras.
- a műszerfal nekem nem tetszik (megszokható).
-- Made in Germany
- nyomvályút nagyon megérezte (állítólag az első gumi cseréje orvosolja ezt a problémát).
-- Szerintem nem fogja. :-)
- váltó akkorát csattan, hogy még most is a hallom (ez túlzás).
-- Made by BMW :-)
- nem ért le a lábam rendesen (állítólag van hozzá alacsonyabb ülés).
-- Van.
- újból kell tanulni a kanyarodást.
-- ????
- egyenes hát, kissé csúszós ülés.
-- 1. megszokod. 2. bőrnadrágot veszel. 3. Az ülés dőlésszögével lehet játszani, vannak hozzá kütyük.
- az oldalsztender túlságosan belóg a lábtartó és a váltó közé. Engem nagyon zavart. Állítólag vmi gumibak hiányzik a sztenderről (vagy a motorról), ami lejjebb tartja a kihajtó vasat.
-- Na ezt még meg kell nézzem...