gabor144 Creative Commons License 2006.09.30 0 0 317

A szlovák tervezetben a Kassa-Hidasnámeti mezőben is vannak érdekességek:

 

Lesz egy Miskolc-Poprád gyorsvonatpár síszezonban. Nem igazán értem az okát, mert a Rákóczi szerintem ideális időpontban járt a Miskolcról a Tátrába utazóknak, (az új vonat kifelé a "nap közepén" megy, ami szerintem nem túl praktikus, befelé meg alig egy órával előtte), és el nem tudom képzelni, hogy olyan sokan lettek volna rajta, hogy többlet vonat kellene. (Tavaly nyári munkanap Rákóczin Miskolc-Kassa között max. 20 % kihasználtságot láttam.) A MÁV ad rá kocsit? Erre lesz? 

 

A Hernád kifelé jóval későbbre került, ami szerintem nagyon nem jó, mert az időbeli lefedettség ezzel sokat romlott, délután semmi, este meg két vonat szinte együtt.    

 

Ezt a (Bp-)Pozsony-Drezda új éjszakai vonatot sehogy sem értem. Miért csak Drezdáig, miért nem Berlinig? Jó, persze, többlet km, de úgy még értelme is lenne, így viszont elég kevés. Drezda nem produkál olyan sok utast, a Berlinbe utazók meg nem fogják használni, mert az átszállást (majdnem) mindenki utálja. Kis túlzással ez olyan, mintha lenne egy új Bp - Bruck an der Leitha vonat. 

 

 

Az említett Thomas Cook - féle menetrendtervezet valahol a neten érhető el?