Döme15 Creative Commons License 2006.09.26 0 0 8

Hmm...

Érdekes, némileg elhagytad azt a gunyoros, arrogáns stílust.

Így azért emberibb.

Minden elismerésem és tiszteletem a területeket megjárt tapasztalt vén rókáknak, én is nagyon sokat tanultan tőlük, igazából az ilyen kollégáktól lehet tanulni.

(Meg "érdekes" dolgokat hallani, de ezt már taglaltam)

Amiket írtál, (7A2, PBX, hytas, átviteles, kábeles, stb... Axe, Ewsd, adsl... ) mind ismerem.

Illetve mind megismertem valamennyire az évek folyamán, csak amíg Te ezeken a területeken dolgoztál, addig én ezekkel a kollégákkal határoltam, mértem, riasztásokat felügyeltem. Nem kizárt hogy veled is beszéltem már :)

Az már a múltkor is felmerült bennem hogy esetleg kollégák vagyunk.

Így viszont a 26 év alatt nyilván sok mindent láttál, tapasztaltál Te is, (valószinüleg többet is mint én) nem kell bemutatnom kenyéradó gazdánkat.

És a költséghatékonyság szükséges dolog, nyilván.

Csak az elmúlt években ez lett a fő irányvonal, sok más rovására. Megszüntetett ügyeletek, hogy aztán éjjel vezetőket kelljen hívogatni, minimum alá vitt létszámok, hogy aztán ha gáz van az év végi bekapcsolástervekkel KÖTELEZŐ !! túlórát kelljen elrendelni... (Nem ezen az osztályon dolgozom, de láttam a vezetői utasítást.) Ugyanezen az osztályon fél évvel előtte hónapokat késtek az akkor nagy kegyesen engedélyezett túlórák kifizetésével.

6 órás munkarendbe kényszerített kollégák, akiknek a vezetőik ezután mind leléptek más területekre :((

Hogy a statisztikákról ne is beszéljünk, az aztán a tragikomédia.

Szóval vannak szomorú dolgok.

 

De fenntartom hogy nem vagyok bennfentes. És a menedzserekkel sincs mindel bajom, csak a törtető "mindent eladok az ügyfélnek, aztán majd a műszak megvalósítja ahogy tudja" fajtákkal.

 

Azok akik ezt a topikot indították,ezt egyebár nem tudják, csak emiatt írtam amit írtam, továbbra is épeszűnek tartom a fajtánkat. Többségében :)))

(Ezt most nem rád értettem, a félreértések elkerülése végett.)

 

Én ugyan nem forogtam cégen belül annyit mint Te, de nyugodt szívvel merem állítani, hogy mindig meg voltak (vannak) elégedve a munkámmal.

És nálunk is a "ha van egy ügyfélnek valami nyűgje, akkor mit is kéne tenni" mondatod jegyében folyik a munka.

 

Üdv

 

 

 

 

Előzmény: rainman (7)