Az én PTF-s megfigyelésem:
117 fedett (szállító, lakó, ...)
537 nyitott és pőre
707 tartály
9xx minden féle
Én továbbra is hajlok a felé, hogy a 117, 537, 707 azok régiek,...
A te "PTF"-es (mi az a PTF? :-))) ) megfigyeléseid helyesek. A fentieken kívül volt 116, 536 és 706 is, ahol érzésem szerint a 6-os végűek a max. 40 km/h, a 7-es végűek az ennél nagyobb sebességre emgedélyezett kocsikat jelentik.
Ezen felül a pályaszám-csoport meghatározta a funkciót (vagy fordítva). Sajnos csak hiányos információim vannak, de majd megpróbálok további adatot keresni. Szóval a hiányos infóim:
0000 - tűzoltó
Yü 0500 - üzemi ?, valószínűleg a járműjavítók saját kocsijai
Yg 1000 - daru mellékkocsik (Yg - talán gépészet?)
Ygl 1200 - ex-Dnz kocsik, talán a gépészet lakókocsijai?
1600 - ex-személykocsik (Bhv, étkező, háló), segélykocsik, mosóvédő stb.
Yg 2000 - ex-személykocsik (ex-19-17, 29-17), honvédség
3000 - ? talán távközlés
5000 - ? szertár kocsik
Ypl 6000, 7000 - PFT, építési főnökség, lakókocsik
9000 - nosztalgia kocsik
Ezek egy része csak feltételezés, ennél részletesebb bontás is valószínű, és biztosan voltak "hibásan" beszámozott kocsik is. Jó lenne egyszer összeszedni rendesen, na meg az átszámozás is érdekelne...