Nyolcvan óta mennyi idő is telt el? 26 év...
Ezekszerint éppen kétszer annyi ideje eszem a posta, matáv, T-com kenyerét, mint Te.
Tudod mi az a 7A/2, 7D/PBX ? Ott kedztem. Most május óta egy újonnan indult csapatban dolgozom, ha bejön a dolog, maradhat a csapat és én is. És igenis a végeken lótok-futok az ügyfelek problémáit megoldani.
Ezelőtt ADSZM-es lótifuti voltam, és nem menedzser, mint ahogyan véled. Mégazelőtt belekóstoltam a hytas-be, azelőtt átviteles voltam, mégazelőtt megismerhettem a nyilvános karbantartás mikéntjét, voltam ARM-es, mégazelőtt interes.
Ha kellett, átvitelesként aknáztam, beálltam a kábelszerelőkhöz hibahelyet kiásni, ha kellett, az oszlopmászó kollégának mértem hibahelyet.
Szóval megismerhettem jónéhány szakterületet.
A váltásaim azért történtek, mert az új technikákhoz kerestek embereket, és vélhetően alkalmasnak találtattam. DE mindíg beosztottként tettem a dolgom.
A téli gumikróli állításod szerintem nem áll meg, legalábbis nálunk.
Egy felelőtlenül széthajtott autót meg a legszuperebb szakszervíz sem fog gazdaságosan feljavítani.
A költséghatékonyság pedig igenis fontos dolog. Ha erről más a véleményed, akkor elmondhatod épp mostanság a véleménykérő kérdőív kitöltésével névtelenül.
Nyilvános megnyilvánulásaim pediglen nem arról szólnak, hogy fúj matáv, itt lop-csal mindenki (mert ez csak egyszerű vádaskodás ebben a formában), hanem arról, hogy ha van egy ügyfélnek valami nyűgje, akkor mit is kéne tenni.
Talán ha TE is ezt tennéd.......