Köszönöm az értékes kiegészítést. Bár a bemutatás szempontjából nem túl lényeges, de nálam a három sáv közül a kettő szélső (keskeny-szélles) megjelölése pont fordítva maradt meg.
Tehát:
0km<HR<10km - keskeny sáv.
10km<HR<18km - közbenső sáv.
18km<HR - széles sáv.
Ebben engem alátámaszt az általad összehasonlításként bemutatott gyengeáramú erősítő példa is, ami éppen fordítva működött. Kis sáv - nagy erősítési tényező, nagy sáv - kis erősítési tényező.
Vagyis a mi esetünkben:
- keskeny sáv (sűrűbb levegő, kis magasság) - kisebb kormánymozgatással elérhető elvárt R mozgás (10km repülési magasságig),
- széles sáv (ritkább levegő, nagy magasság) - csak nagyobb kormánymozgatással elérhető elvárt R mozgás (18km repülési magaság felett).
De ezt más logikus magyarázattal nem tudom alátámasztani, és ha még felsorolsz néhány logikus érvet elfogadom, hogy a sávok általad történő megjelölése a helyes.
Ezekben a leírásokban HPASP barátunk is választ kapott a rávti pulton elhelyezett egyik kapcsoló funkciójáról (H>18).