Neva_07 Creative Commons License 2006.09.20 0 0 4126

Köszönöm az értékes kiegészítést. Bár a bemutatás szempontjából nem túl lényeges, de nálam a három sáv közül a kettő szélső (keskeny-szélles) megjelölése pont fordítva maradt meg.

 

Tehát:

0km<HR<10km   - keskeny sáv.

10km<HR<18km - közbenső sáv.

18km<HR             - széles sáv.

Ebben engem alátámaszt az általad összehasonlításként bemutatott gyengeáramú erősítő példa is, ami éppen fordítva működött. Kis sáv - nagy erősítési tényező, nagy sáv - kis erősítési tényező.

 

Vagyis a mi esetünkben:

- keskeny sáv (sűrűbb levegő, kis magasság) - kisebb kormánymozgatással elérhető elvárt R mozgás (10km repülési magasságig),

- széles sáv (ritkább levegő, nagy magasság) - csak nagyobb kormánymozgatással elérhető elvárt R mozgás (18km repülési magaság felett).

De ezt más logikus magyarázattal nem tudom alátámasztani, és ha még felsorolsz néhány logikus érvet elfogadom, hogy a sávok általad történő megjelölése a helyes.

 

Ezekben a leírásokban HPASP barátunk is választ kapott a rávti pulton elhelyezett egyik kapcsoló funkciójáról (H>18).

Előzmény: UV_59 (4125)