cselle Creative Commons License 2006.09.19 0 0 1969
Az gyüjt, akinek egyszerre több is van :)
Nekem csak 1.
Most 1200GS.
Eddig 1150RT.
Egy fénykép erejéig volt nálam egyszerre mind a kettő.


egy rövid összehasonlítás az első benyomások után:
(kizárólag egymáshoz viszonyítva a kettőt!!!)
(dizájn, divat, technikai megoldások figyelmen kivülre rekesztve)

Tudom, hogy ez igazából GS fórum, de én juszt is megpróbálok elfogulatlan lenni.

1150RT.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ezzel az üléspozició dologgal nem értek egyet.
4 szezont és nagyon sokat mentem az RT-vel.
Nekem kényelmes volt.
(RT-hez is lehet kormánymagasítót és magasabb plexit venni.)
(egyébként a plexi fölött ki kell látni, akkor van jól beállítva.)

... ASZFALTON abszolut hibátlan.
OTT jobb, mint a GS.
Stabilabb, olyan mintha sinen menne.
Fékezéskor is stabilabb, mint a GS. Jobban egyenesben marad.
Ez a súlyelosztás különbségéből illetve az alacsonyabb építésből adódik.
kanyarstabilitása mintaszerű, dönthetősége nekem elég
szél, eső és felcsapódó sár elleni védelme hibátlan.
160 fölött is!!! nyugodtan, stresszmentesen utazható.
oldalszélben stabilabb GS-nél.
kofferrendszere semmilyen kiegészítő cuccot nem kíván, pillanat alatt és nagyon könnyedén tehető fel-le
hatótávolság kb 400km, normál tempónál

hátrányai:
1150-es blokk-váltó sokkal rosszabb, mint az új.
országúton előzésnél szinte mindig vissza kell váltani
ha vége az aszfaltnak vége a az RT-nek.
nagy súly
nagy fordulókör
alacsony sebességnél lényegesen nehezebben manőverezhető
tologatni nagyon nehéz, főleg fűben, homokban
városban nehézkes

1200GS
-------------------------------------------------------------------------------
1200 váltója 1000-rel JOBB, nem kell előzésnél visszaváltogatni
blokk kezesebb, erősebb, nyomatékosabb
modernebb műszerfal
nem csúszok állandóan előre az ülésen (mivel kicsit érdes a felülete)
keskenyebb, városban lavírozni is lehet vele
városban padkára le-fel nem gond
"pihe könnyű", akár fűben is könnyedén tologatható
nem sokat mentem még vele, de nyugodtan lementem vele az aszfaltról
(számomra ez teljesen új dimenzió, nagyon élvezem)
JA! és utána nem kell motort cserélni amikor visszajövök az aszfaltra, mert azért ott is nagyon jó!!! csak lehajtom a sisakom és megyek, mint aki le sem ment onnan.
tankkapacitás és így hatótávolság kicsi (20lit )
gyári koffer-rendszere ötletes, illik hozzá, de nehezebb a le-fel művelet,
és sok szelet fog
utasnak (az ő elmondása alapján) biztonságosabbnak tünt az RT

Összességében szerethető motor!
Előzmény: boxer-gs (1961)