mdbz Creative Commons License 2006.09.12 0 0 1901

"Valamennyi kis redundancia mindig van, nem?"

 

Ha idegen szavakat használsz nem árt utánna nézni mit jelentenek! (nem kérek oktatást, én tudom mit jelent, sőt azt is hogy mit akartál írni helyette) 

 

"unalmamban lettem vasútgépész is"

 

Nos amennyiben az is vagy aminek tartod magad magad, akkor a következő kérdéseket ennek függvényében gondold végig:

 

Miért van megadva a hidraulikus jármúvekre a legkisebb tartós sebesség, Mennyi ez a Dácsia esetében? Te mennyivel szágoldoztál az 1200 tonnás vonattal?

Mennyi a 2R16 irányváltó bemenő teljesítménye? Milyen hatással van rá a túlterhelés? Milyen a kapcsolódó kerekek fogazása? Mi történik ezek kopottsága esetén? Milyen hatással van a kapcsolódásra a tengelyek távolsága? Függ e a tengelyek távolsága és párhuzamossága a csapágyak állapotától? Befolyásolja e a csapágyak állapotát a kenés milyensége? Azok a váltok amelyek az M47-ben "kidobálják" az irányt miért üzemeltethetők tovább az M43-ban javítás nélkül akár egy évig?

 

Választ nem várok a fenti kérdésekre, csak azt kérem, hogy gondold végig a válaszokat, és arra válaszolj hogy esetleg előfordulhat e, hogy azoknak van igaza a témában akik még egy váltót sem tettek tönkre, de az elmúlt 20 évben több mint 100-at megjavítottak?

Előzmény: M62 187 (1888)