A kinematikai viszkozitást megnézve, azt gondolnám, hogy hasonlóak ezek az olajok kenés szempontjából, viszont télen az RS dermedéspontja a legjobb, a hidegindításokat figyelembe véve.
Nem értek az olajokhoz, csak úgy következtettem, valaki aki jobban érti és rosszul sejtem, kérem magyarázza el majd.
Castrol TXT Softec SAE 5W-40
· Viszkozitási osztály: SAE 5W-40
· Sűrűség 15°C-on: 850 kg/m
3
· Kinematikai viszkozitás 40°C-on: 82,0 mm
2/s
· Kinematikai viszkozitás 100°C-on: 13,5 mm
2/s
· Viszkozitási index (VI): 168
· Lobbanáspont (zárttéri): 215°C
· HTHS: 3,8 mPas
· Dermedéspont: –42°C
· TBN: 10,0 mgKOH/g
Castrol Formula SLX LongTec 0W-30
· Viszkozitás osztály: SAE 0W-30
· Sűrűség: 838,5 kg/m
3
· Viszkozitás 40°C-on: 72,0 mm
2/sec
· Viszkozitás 100°C-on: 12,2 mm
2/sec
· Viszkozitás index: 167
· Semlegesítési szám (TBN): 10,3 mgKOH/g
· Lobbanáspont (zárttéri): 234°C
· Dermedéspont: –54°C
· HTHS: 3,5 mPas
· Szulfáthamu tartalom: 1,0 tf%
Castrol Formula RS SAE 0W-40
· Viszkozitás 40°C-on: 73,6 mm
2/s
· Viszkozitás 100°C-on: 12,9 mm
2/s
· Viszkozitási index (VI): 177
· Lobbanáspont: 236°C
· Dermedéspont: –66°C
· Bázisszám (TBN): 10,9 mgKOH/g