hAliG Creative Commons License 2006.09.12 0 0 11276
A kinematikai viszkozitást megnézve, azt gondolnám, hogy hasonlóak ezek az olajok kenés szempontjából, viszont télen az RS dermedéspontja a legjobb, a hidegindításokat figyelembe véve. Nem értek az olajokhoz, csak úgy következtettem, valaki aki jobban érti és rosszul sejtem, kérem magyarázza el majd.     Castrol TXT Softec SAE 5W-40 ·                           Viszkozitási osztály: SAE 5W-40

·                           Sűrűség 15°C-on: 850 kg/m3

·                           Kinematikai viszkozitás 40°C-on: 82,0 mm2/s

·                           Kinematikai viszkozitás 100°C-on: 13,5 mm2/s

·                           Viszkozitási index (VI): 168

·                           Lobbanáspont (zárttéri): 215°C

·                           HTHS: 3,8 mPas

·                           Dermedéspont: –42°C

·                           TBN: 10,0 mgKOH/g

 

Castrol Formula SLX LongTec 0W-30

 

·                           Viszkozitás osztály: SAE 0W-30

·                           Sűrűség: 838,5 kg/m3

·                           Viszkozitás 40°C-on: 72,0 mm2/sec

·                           Viszkozitás 100°C-on: 12,2 mm2/sec

·                           Viszkozitás index: 167

·                           Semlegesítési szám (TBN): 10,3 mgKOH/g

·                           Lobbanáspont (zárttéri): 234°C

·                           Dermedéspont: –54°C

·                           HTHS: 3,5 mPas

·                           Szulfáthamu tartalom: 1,0 tf%

 

Castrol Formula RS SAE 0W-40 ·                           Viszkozitás 40°C-on: 73,6 mm2/s

·                           Viszkozitás 100°C-on: 12,9 mm2/s

·                           Viszkozitási index (VI): 177

·                           Lobbanáspont: 236°C

·                           Dermedéspont: –66°C

·                           Bázisszám (TBN): 10,9 mgKOH/g