korpi41 Creative Commons License 2006.09.09 0 0 6183

A Kátrák egy páros kivételével 53-54-55nél bontják a menetvezérlést. Van egy változó, amit át lehet írni a járművezérlőben, attól függ ezen érték, hogy mire van beállítva. Mondjuk, ha 54nél kiejt, és jössz le a Völgy utcától, akkor a Vadaskerti előtt jóval rá kell fékezni, mert felmegy 57 fölé is.

 

Attól függ, hogy milyen ellenőrökre gondolsz:-) Alapvetően 3 csapat ellenőrzi a dolgozókat. Közülük az egyik az, amelyik adatmentést is végez. Ők csak az utolsó 8 kilométerrel foglalkoznak, ezen távon fél méterenként rögzíti az adatokat (sebesség, áram alapjel, hálózati fesz, motoráram, RETfék, index, menetparancs, fékparancs, előre/hátra irány, villfék, biztonsági relé, járműberendezés védelem, kerékcsúszás, helyettesítőfék, ajtók zárva, szükségüzem, homok). A gép egyébként az utolsó 1500 kilométert tárolja, igaz ezt már csak 2 méterenként vett adatokkal.

 

Egyébként a műszaknál is van egy Notebook, hibabehatároláshoz használják, az adatokhoz ilyenformán ők is hozzá tudnak férni.

Előzmény: .Wala-kee. (6182)