A 66-OS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1937-TŐL NAPJAINKIG:
1937.09.12.
A 66-os villamosok Nyugati pályaudvar és Horthy Miklós (Móricz Zsigmond) körtér között, a Petőfi hídon át közlekedtek.
1944.09.05.
A 66-os villamosok - Népszínház utca - Orczy tér útvonalon közlekedtek.
1944.09.26.
A 66-os villamosok közlekedése leállt.
1945.05.21.
A 66-os villamosok Nyugati pályaudvar - Nagykörút - Boráros tér útvonalon közlekedtek, mint betétjárat.
?
Az alábbi forgalmi változás történt:
66: Boráros tér - Margit híd, budai hídfő
66A: Boráros tér - Nyugati pályaudvar
1952.11.22.
Az alábbi forgalmi változás történt:
- A 66-os villamosok Boráros tér és Nagyszombat utca között, Nagykörúton át közlekedtek;
- A 66A jelzésű villamosjárat megszűnt.
1956.
A 66-os villamosok Petőfi híd, budai hídfő - Nagykörút - Nagyszombat utca útvonalon közlekedtek.
1958.02.17.
A 66-os villamosok Móricz Zsigmond körtér és Nagyszombat utca között közlekedtek. Menetideje 43 perc volt.
1959.04.30.
A 66-os villamosok ismét Petőfi híd, budai hídfő - Nagykörút - Nagyszombat utca útvonalon közlekedtek.
1970.
A 66-os villamosok Fehérvári úttól (Lágymányosi lakótelep) közlekedtek Nagyszombat utca felé.
1971.03.06.
A 66-os villamosjárat megszűnt.
---
Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!
Köszönöm!
exBPO-700