Syracusa Creative Commons License 2006.08.28 0 0 470
Kezd a hócipőm tele lenni.
A heti kimaradások rendszeresek, legutóbb szombaton reggel és vasárnap este nem volt vonal, mindkétszer az emiles hibabejelentőt követő egy órán belül helyreállt. Erre hétőn délben jött a szokásos (kettő) emil, hogy a telefon működik, megnézték, semmi baja:

A telefonvonalat a rendelkezésünkre álló távdiagnosztikai eszközökkel megvizsgáltuk, hibát nem találtunk, a telefonszámát hívva a telefon kicsöng. Kérjük ellenőrizze az alábbiakat:

1. Amennyiben csak 1 telefonvonallal rendelkezik, bizonyosodjon meg róla, hogy a telefonkészülék - függően attól, hogy milyen eszközzel rendelkezik - a Scientific Atlanta Webstar vagy a Cisco ATA188-as Analóg Telefon Adapter hátulján található 'Phone 1' vagy 'Line 1' feliratú csatlakozóba van dugva, mivel a két csatlakozó nem egyenértékű, az két különálló, független vonal kezelésére való.

2. Ellenőrizze, hogy telefonkészüléke Tone üzemmódban van és a csengési hangerő nincs minimumra állítva vagy némítva.

3. Amennyiben vezeték nélküli telefonnal rendelkezik, kérjük ellenőrizze a készülék akkumulátorának / elemeinek töltöttségét.

Ezért amennyiben a probléma továbbra is fennáll, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a 1221-es telefonszámon a UPC Telefonja mellől - így tudják kollégáink az Ön segítségével a leghatékonyabb módon felmérni a probléma valódi okát és tudnak javaslatot tenni a probléma elhárításának mikéntjére.



Gondoltam, megnézem mit írnak a telefonos hibaelhárítóban, idézem:


Mit tegyek, ha nem működik a szolgáltatás?
Mivel a UPC Telefon szolgáltatásainak használatához szükség van az Analóg Telefon Adapter és Kábelmodem üzemképességére, ezen készülékek pedig 220V-os hálózati árammal működnek, ha nem tud telefonálni (telefonkészüléke süket), kérjük ellenőrizze, hogy az ATA és a kábelmodem megfelelően csatlakoztatva van-e a 220V-os hálózatra és hogy nincs-e áramkimaradás. Ha nem a tápellátással van baj, kérjük, hívja hibabejelentőnket a 1221 számon. A hibák elhárításával kapcsolatos további információért, kérjük olvassa el általános szerződési feltételeinket.


Remek. Biztosan sikerülne így megoldani, bár szerintük amúgy semmi baja a telefonnak, én vagyok süket, nem a vonal.