Füsti-67 Creative Commons License 2006.08.26 0 0 1806
Siemens-Halske berendezés üzemel, vonóvezetékes váltóállítással, az iroda és a tornyok között blokkelemek adják a kapcsolatot, a jelzők fényjelzők amiket kapcsológombbal vagy nyomógombokkal kezel a váltókezelő a tornyokból. Foglaltságellenőrzés nincs, csak a bejárati jelzők mögött van egy-egy megálljra ejtő (és kijárat-oldó) szigeteltsín, valamint a vágányokon, határon belül egy-egy bejárati vgútoldó darab. A Kelenföldi végén a megálljra ejtő álfoglalt volt, ezért Hívóval tudta csak bejáratni a vonatot. Valószínűsítem, hogy a vgutat lezárták, csak a jelzőblokkot nem adta ki a szolgálattevő. Amikor a vonat behaladt, kicsit korábban oldhatták fel a vgutat, mint kellett volna (az utolsó kocsi még a váltón volt). A váltókezelő pedig anélkül nyúlt a fekete állítóemeltyűhöz, hogy meggyőződött volna arról, hogy a vonat lement róla. Pedig arról akkor is érdemes meggyőződni, ha üzemszerű oldást kaptál, mert ezeknél a berendezéseknél abban sem bízhatsz. (l. pl. Vácrátót). De ez csak az én verzióm az eddig hallottak alapján.
Előzmény: exmv (1805)