Ha majd ilyeneket akarok olvasni, átmegyek a megfelelő topicba, vagy inkább egy könyvtárba. De itt, ezt, nem tudom másnak tekinteni, mint öncélú szellemi melldöngetés. Ilyen alapon politizálhatnánk is, annak is van kb. ennyi köze a vicinálisokhoz. Sőt!
Emlékszem hmsoft szellemi ámokfutása kezdetére, amikor azt fejtegette, hogy az ukrán mozdonyvezető panaszkodás helyett egy személyben reformálja meg a vasutat, meg az országot is. Azóta figyelem hozzászólásait, és egyre inkább offba megy. Nyilván jobb elterelni a témát a vicinálisokról.
Én elhiszem, hogy ő (és sokan mások) utálják a vasutat, de áruljátok már el, miért nem készül soha egy olyan koncepció, amely a vasútra, mint törzshálózatra, és azt kiegészítő, azt a legkisebb településre is eljuttató buszhálózatra épül. Szakmailag mi a baj ezzel?
(most egy kicsit lépjünk túl azokon a kisstilű szempontokon, hogy x utálja a vonatot, mert gyerekkorában egyszer rádudált, y érdekelt valamely cégben, z a majdani privatizációs bevétel maximalizálására törekszik stb.)
Inkább ilyenekről beszéljünk, a filozófiát meg hagyjuk meg a máshoz nem értő szellemi ingyenélőknek...