Hori R1100S Creative Commons License 2006.08.03 0 0 1669

Szia boxer-gs!

 

Azthittem az én fejemnél nincs nagyobb...a 62-63 még nekem is nagylenne.Kár!

No nemmintha csak ez lenne a sisakvásárlásom akadája! A 40-50 ezer körüli árnál többet nemszeretnék sisakra költeni.Nehezen tudom elhinni,hogy valóban annyival jobbak ezek a sisakok.

 

Más.

 

Még tartozom a múlkori túra rövid leírásával...most pótolom!

 

Szokásunkhoz híven reggel korán,5-kor már nyeregben voltunk.Petyavara Varadero-val,én R1100S-el vágtunk neki a Grossglockner felé vezető utnak.

Kecskemét,Dunaföldvár,Veszprém,Rábafüzes gyorsan megvolt,bár 110-120-nál nem mentünk gyorsabban. Graz előtt fel a pályára,hogy még koradélutánra a célvidékre érjünk.Klagenfurt,Villach,Spittal.

A sztrádán 130-140-es tempó mellet,még lehetett "nézelődi" is.Indulásunktól a megérkezésig szikrázóan szép,napos időben motoroztunk.( motorosoknak szóló matrica 10 napra 1205.HUF)

Spittal-nál aztán végre lejöttünk a pályáról,itt szinte azonnal olyan vidéken találtuk magunkat amilyet a magamfajta alföldi betyár,csak fényképen,vagy ásványvizet reklámozó kisfilmekben lát .Az utak a hegyek között is kifogástalanok voltak,de látszott rajtuk,hogy több éve hozzájuk sem kellet nyúlni,hanem egyszerűen jól megcsinálták annakidején.

Szállást először Heiligenblut-ban kerestünk,de itt a hétvégi rendezvények miatt nemtaláltunk,amit aztán egyáltalán nembántunk,mivel aztán Winklern határában találtunk egy prémiumkategóriás szállást,konyhával,nappalival ,külön wc,fürdőszoba,erkélyek,stb.A motorokat is biztonságban tudhattuk éjjszakára.

Néhány szendvics és búzasör  után nemtúl korán feküdzünk le,de reggel 8-kor ,már a Grossglockner lábánál ámúldozva néztük a gleccser,nameg a csúcsot.

Az idő és a látvány lenyűgöző volt,de ezt értsétek szó szerint!

Az utakon nemvolt nagy a forgalom,éppencsak jelzésértékű.Mi igazán lassan kanyarogtunk,de a három napalat 10 motorosnál többen aligha előzött meg.(többnyire mindenki nyugodt tempóban közlekedet)

Mindenféle motorral talákoztunk,de a gépek kb 60%-a sztm.bömös volt. 50 ccm-es

robogók,veteránjellegű kétüteműk,biciklik,trjájkok,quadok,oldalkocsis szörnyek úgyszintén voltak,sőt egy urallal is találkoztunk ami tengelyes utánfutót cibált magaután.(az öt kereke legalább négy nyomban futott)

A túra legszebb része sztm,az Edelveisspitze volt!A körpanoráma csodás!

 

Hátperszehogytalálkoztunkismerőssel,a varadero clubból.

Innen a Krimml vízeséshez motoroztunk,ami azért egy jókis túra volt a maga kb 100 km-ével,de megérte.

 

Szépvolt,érdekes volt ,nameg még úgysem másztam hegyet motorosszerkóban. 

Itt is,meg a magasalpesi úton is fizetni kellet a kapuknál ,a kettö együtt kb  20 euro volt.

A szállásra visszafelé kicsit rosszabbra fordult az idő,eset dörgött villámlott,de elég félelmetesen,aztán az egyikalagúton átérve,mintha elvágták volna...ragyogó idő!

Néztük is a szembejövőket,esőruha sehol........hmmmmm.

A szállásra érve közkívánatra megismételtük az előző esti programot,csak kevesebb sörrel.Ezen a napon kb 300 km volt a megtett táv.A z 1100-as kellemes meglepetésként 4,8-at fogyasztott a szerpentineken,a vara egy kicsivel többet.

A pályán sem mértem 5,1-nál többet,sztm ez több mint jó!

Vasárnap reggel 6 körül nagyjából, a már ismert útvonalon hazaindultunk,ekkor láttuk az egyetlen balesetet kintlétünk alatt.(egyetlen auto volt az úton összetörve?!?!)

Kicsit megszeppenve ,óvatosan,kis kerülővel haladtunk a még ismeretlen völgyekben  a korareggeli óra minden szépségét átélve.

Köszönhetöen az autópályaszakasznak 11 körül,már magyarországról hívtuk a család otthonmaradott tagjait,hogy nekünk is terítsenek,mert a madárlátta szendvicsek már nemizlettek úgy mint az első napon.

 

A mocikkal semmi gond nemvolt,viszont a Petyabarátomtól szemrehányóan megkérdezték,hogy ő miért Hondával van amikor BMW-t is lehet kapni?

 

Szépvolt ,jóvolt ,überfasza volt,aki teheti neee hagyjaaa kiiiii!!!

 

 

Hori

 

Aki unásig ismeri a heyet attól elnézést kérek az egészképernyős hozzászólásért!

Előzmény: boxer-gs (1667)