csantaveri13 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 1348
Akkor most megkeresem a képeket!


Megnéztem a többi képetis. Egyébként a GYSEV Bh-k most is 120-asok.
A minőséget nézzétek el, kutyafuttában repróztam!


- tehát szerintem az első Bo a géppel maradt a fővágányon, nem siklott.
- a második Bo siklott elsőként, letarolta az épületet és a tartóoszlopokat. Teljesen szétszakadt. Nyilván itt volt a halottak zöme. (1 helybéli a peronon állt, 1 pedig az épületben halt meg.)
- utána jöhetett az Ao. Keresztbe torlódott, lerepültek a forgóvázai, de talán nem voltak már rajta végzetes sérülések. Talán csak az az ember, aki az ablakon akart kimászni, és belekapaszkodott a felső vezetékbe. Egy nyíregyházi főiskolás mesélte (vasutas szülők, 1. oszt. szabadjegy), hogy a budin ült, berepült az egyik szolgálati lakásba, és egy öreg bácsival szemben tért magához, aki az Ablakot nézte.
- negyedik lehetett egy tetején sérült Bo
- ötödik a BRy. A helyszíni képen és a rozsdatemetőben készülteken is egymás mellett vannak. Ennyi lehetett a 613-as vonatrész.

A mátészalkai részből az a két Bhv biztos, amelyek a képeimen látszanak. Az egyiknek 20-07 734-6 a száma, a másiknak 20-27 4x2-2 Debrecen honnal. Ennél nyilván több kocsi volt benne, de azok nem kerültek selejtbe. A helyszíni képeken látszik még egy szintén siklott Ap(v) 10-27 vagy 19-05 1. osztályú termes kocsi (szerintem az előbbi).
A vonat 115 km/óra körül haladt a balesetkor. Állítólag Feri nap volt, s siettek a tolatással. 16.45/47 perckor történt, 1994. december 2-án. Móra IC-vel jöttem Szegedről. Reggel Gosa vasútmodellt vettem magamnak karácsonyra. Azzal menőztem a büfékocsiban a többi egyetemista előtt. (Soproni Ászok 110 Ft). Gyors átszállás, és otthon fodrászhoz mentem, mert botrányos volt a külsőm. Anyám nem kívánt így látni. Büszkén bandukoltam haza, de senki nem törődött a frizurrámmal, mert akkor már bemondták a hírt.