"A radar hajózással kapcsolatba, annyi az észrevételem, nem a felső kerékállásbol kell irányitani a hajót. Ehez négy ember összehangolt munkája kell. A Pk. kormányos, főaknász, és gépész. Kell egy jó vonalvázlat, valamint minden müszernek üzemelni kell. "
Ez komoly, az AM-ről beszélsz????
Akkor nem csak hogy nem tudok olvasni -szabályzatok a nyolcvanas évekből, egyidősek a hajókkal nagyjából-, de évekig jól át is vertek engem a parancsnokaim, kiképzőim.
Azt ugye Te sem gondolod komolyan, hogy KRAM vontatás közben az alsó kormányállásból vezettél????
Vasalást hogy oldottad meg, ha ezt a négy embert lekötötte a hajóvezetés?
Vasalás hajópárban, három hajóval....
A KRAM eldobás, felszedés, kiengedés beszedés...soroljam még?
Kötelékhajózás, manőverek kötelékben, ugyanebben a kötelékben légiriadók....
Mindezt nem a teljes létszámmal, hanem max. 11-12 fővel.
De még az eredeti létszámmal is elég vicces amit írtál.
Ne vedd tiszteletlenségnek, nem annak szántam, csak azt írom amit csináltam, csináltunk.
Még a régiek sem igen meséltek arról, hogy rendszeresen az alsó kormányállásból vezettek volna, az én időmben pedig csak gyakoroltuk, de semmiféleképpen nem vezettünk rendszeresen lentről.
Üdv: peye