joe.blekk Creative Commons License 2006.07.25 0 0 1666

Üdv. Mindenkinek!

 

Vasárnap Siófokról jöttem haza, a győri vonattal, jól megkésett a 30-ason + még várakozni kellett (Csajág helyett) Lepsényben és (Eplény helyett) Veszprémben keresztre, így csak 19:36-kor indultunk Veszprémből.

 

Az Eplény-Zirc közti alagútban hirtelen fékezés után megálltunk, majd a gép is leállt, nagyon izgalmas volt. (Kár, hogy a világítás be volt már kapcsolva a kocsikban.)

 

Aztán kb. 1-2 perc után ujraindult a gép és folytattuk utunkat.

 

Először azt hittem, mikor hirtelen fékeztünk, hogy valaki van az alagútban, de aztán kiderült: a géppel voltak problémák.

Akkor ezek szerint a 1305-ös volt? Én nem láttam, hogy melyik húzott minket.

 

Érdekes utazás volt, és a táj is csodaszép.

Sajnos elképzelhető, hogy idén van ilyen járat utoljára. (A 27-es vonalért nem harcolnak annyian és annyira, mint a 11-esért. Igaz, a 11-eshez nem szabad hozzányúlni, akik ezt kitalálták, azok még soha sem járhattak erre.)

 

Eplénynél, a vasúti átjárónál, a Balatonról Győr fele tartó kocsisor elején állt egy busz.

A Kisalföld Volán Bfüred-Győr-Móvár járata, ahol fél lábon álltak még az alsó lépcsőn is az utasok.

 

Ezzel szemben a vonaton sokan az ablakban nézegettünk, csodáltuk a gyönyörű bakonyi tájat, lehetett enni , inni, aludni, (wc-re menni) vagy éppen - akinek olyanja van - járkálni egy kicsit egy kellemes balatoni nap után. 

 

Ezt a kényelmet és szabadságot a 82-esen, a kocsisorban araszoló, akármilyen luxusbusz sem tudja pótolni, ahol heringként lehet utazni.

 

Jövőre pedig már csak így lehet tömegközlekedéssel Győr felől a Balatonra jutni?

Ez még viccnek is rossz...

Előzmény: tompysoft (1659)