Lájszló
2006.07.17
|
|
0 0
913
|
> Ergo éppen a gójával kötözködő tanár nem tudja elválasztani a fontost a fontatlantól, és nem használja másra a helyesírást, mint a gyerekek megtörésére, megalázására, frusztrációjának továbbadására
Nekem erről Mérő László elég sajátos álláspontja ugrott be -- szerinte bizonyos tantárgyak célja tkp. nem a dolgok megtanítása -- mivel úgyse lehet őket megtanítani -- hanem a szocializáció. Vagyis tényleg a gyerek megtörése, megalázása -- hogy "megtanulja a helyét". Mondjuk ő a matematikát meg a testnevelést emlegette, de nem lehet, hogy a helyesírás is ilyen?
Egyébként én a Mancsban olvastam az írását, azt most nem találom, de egy hasonló cikk:
http://www.pszichologia.hu/cikk/nyomtat.phtml?id=24 |
Előzmény: rumci (901)
|
|