Off:
Én meg úgy gondolom, nem a vasúti mellékvonalak felszámolásával kellene kezdeni a MÁV konszolidációját, hanem pl. a MÁV vezetők Audi A8-asainak eladásával, esetleg az egész szervezet átalakításával, racionalizálásával.
Amúgy a busz drágább (vö. a kilométer-díjszabást), bizonytalanabb (pl. télen), környezetszennyezőbb, ráadásul a Volán-társaságokat is privatizálni akarják, ergo a piac fogja meghatározni, hova megy busz és hova nem (valamint hogy mennyiért).
Úgyhogy arra nem nagyon lehet apellálni, hogy nincs vonat, majd lesz sűrűn busz. Mert nem lesz.
"A mellékvonalak mindig is szociális támogatást jelentettek egy vidéknek, semmi többet. "
Aha. És most, hogy ilyen jól fel lett zárkóztatva az Ormánság (Sellye-Siklós), az Abaúj-Hegyköz (Szerencs-Hidasnémeti), Borsod (Kazincbarcelona-Rudabánya, Szilvásvárad-Putnok), már nem is kell nekik támogatás. Bár mintha a kampányban még másról lett volna szó... ("Vasútakat építünk" - GyF.)
Még valami: Mennyibe is kerül a négyes metró megépítése (üzemeltetésről nem is beszélve)?? Hány évtizedekig lehetne ebből a pénzből a(z állítólag veszteséges) mellékvonalakat finanszírozni??
Bocs mindenkitől az offért, ígérem, megpróbálom visszafogni magam a témában, de bevallom, elég nehezemre esik.