Örülök, hogy tetszett - annak ellenére, hogy picit vitriolos volt a klavim. :-)
Meg is kell kövesselek, hiszen nem azt szándékoztam kihozni belőle, hogy itt a fórumon is illő az ügyfélcentrikus magatartás.
Természetesen a végletekig híve vagyok az internetes kommunikáció igazi szabadságában, eszemben sincs rendreutasítani senkit.
Az egész csörte alapját az képezte, hogy segítségért kiáltó emberek dorgálást, lekezelést kapnak a válaszaitokban (hol többet, hol kevesebbet), majd miután a kérdezők a provokációra felveszik a kesztyűt, még azért is kikapnak, amiért nem respektálták a segítő szándékot.
Az ügyfélorientációval azért hozakodtam elő, mert Rainman a CÉG embere, és hiába szabadidejében és magánemberként szerepel itt, akarva-akaratlanul is "szolgálatban van". (Talán ezért is lehet célszerű ezt eltitkolni, bár ez csak javaslat;) )
A munkatársi fejlődés folyamata azért született, hogy demonstráljam: megértem a stílus érdességét, hisz ez normális része a fejlődésnek, és reménykedtem, hogy Ti is megértitek a hülye ügyfelet, amiért dühös, amiért szakszerűtlen, vagy akár azt, hogy hibásan gondolkodik. Ma ő a laikus távközlési ügyben, de lehet, hogy holnap Te leszel a tudatlan mondjuk gyámhatósági ügyben, ha bemész hozzá, vagy ha egy fórumon tanácsot kérsz tőle...;-)
A másik nyomós érvem az, hogy ha valaki vállalja, hogy segítséget nyújt másoknak, az vagy száműzze a kritikát, a cinizmust és a lekezelést a segítő válaszaiban, vagy ne csodálkozzon a negatív visszacsatoláson.
Ilyen visszacsatolás voltam én is - többek között...;-)