Törölt nick Creative Commons License 2006.07.03 0 0 121
Kedves Philip!

(Menet közben és időben előre reagálok, így ha okafogyottnak tűnne, ezt ne vesse senkia szememre!)

Azért Te is nézhetnél ám tükörbe, amikor - ahogy Te írod! - " irtó nagy balek az, aki ugyan nem ismer egy esetet, de találgat, véleményt alkot" módon Rainman-ről olyanokat feltételezel, hogy ő ügyfélszolgálatos lenne, vagy T-Online alkalmazott lenne!

Elárulom, mivel itt már szerepelt: egyebek között ISDN-es, a T-Com közvetlen alkalmazottja BAZ megyében és főképp "hardveres" (ez nem sértés akar lenni!) , mi több: valóban nagy tudású kolléga!


És mielőtt megint engem is a T-Com (Magyar Telekom) csapatához integrálnál a "kolléga" jelző okán, jelzem, hogy jómagam független távközlő fejlesztőként "ugatom" ugyanúgy a Magyar Telekom-ot (mostanában versenyhivatali és NHH bekeményítéssel), ahogy a GSM szolgáltatókat vagy a KTV szolgáltatókat is (illetve ami jön, a szolgáltatási szektorból)...



És abban egyet kell értsek Rainman-nel (attól függetlenül, hogy ingerültségét én is szoktam itt jelezni, csilapítani, de erről később), hogy igenis addig nincs joga (sajnos!) ÁLTALÁBAN az előfizetőknek (vevőknek) korrektséget elvárni (újra csak sajnos!), amíg az előfizetők (vevők) NEM készülnek fel kellően az "intézményesített multikkal" szemben, és ebbe bizony nagyon is beletartozik, hogy kifejezetten és üzembiztosan tudni kell8ene!), hogy mit ír alá a T. Előfizető (Vevő)!


Ahogy azt sem tudom Tőled (sem) elfogadni, hogy - általában a fórumokon - megengedhetetlen módon sértegess akárkit is. Lehetsz ideges, és lehetnek kifogásaid természetesen akár Rainman, akár az én válaszommal is, de az ingerlő (és mégsem élek ezzel vissza!), hogy egy feltételezésre (!) így reagálj:

"Akkoriban ugyanis nem volt még jelen a T-csoport - no persze ezzel a névhasználattal mikimaus-nak hamar eszébe jutott, hogy csakis egy fröcsögő paraszt lehetek, aki nem vesz tudomást a dolgok változóságáról, és a mai napig a Tanácsra jár és a párttitkár elvtársat keresi."

Mint Te is láthatod, olyan vádakkal illetsz (és olyanokat adsz a számba), ami még közvetve vagy ráutalóan sem hangzott el tőlem! Épp amiatt kérdeztem ugyanis vissza, mert nem értettem, miért húzódik ilyen hosszan az ügyed!


Tudod, kedves ismeretlen emberbarátom: ahelyett, hogy Rainmen-en töltötted volna ki (szvsz tökéletesen feleslegesen, inadekvátan és talán még kontraproduktívan) az Önmagad szemszögéből mindenképp jogos, de általános értelembenis is jogosnak tűnő felháborodásod, és az abból fakadó gyarló gyűlölettel teli mérgedet - talán egyszerűbb lett volna CSAK az esetedet de sokkal összeszedettebben leírni: tényszerűen ekkor meg ekkor itt és itt ennek és ennek ilyen meg ilyen levél/fax/e-mail ment, vagy onnan jött,ez és ez a következménye volt.

Ehelyett több oldalas bunkósozások közül kell pl. nekem is kihámoznom, hogy kb. egy éve húzódik az ügyed, és azt a szomorú tényt, hogy egy - ha jól értem - rosszul kiszámlázott számla stornirozása nélkül nyugodtan ültél a babérjaidon....


Akármennyire is mormogsz (bár a jogod persze megvan hozzá ;-D), ha úgfy van ahogy írod

"Ennek ellenére még hónapokig számláztak, mindezt úgy, hogy a felmondást követően nagyjából a harmadik héten egy amúgy rendkívül udvarias úriember elvitte a modemet, és megerősítette, hogy azért viszi el, mert a szerződés megszűnt. Szerinte. Nem így a számlázó részleg szerint.
Egy rövid (és míly meglepő, de udvarias!) levél kíséretében újra elküldtem a felmondást az előzőleg elküldött levelem feladóvevényével egyetemben.
Megjegyzem sem erre, sem az előző levelemre egy böffenés válasz sem érkezett, így válaszként értelmeztem a mintegy háromnegyed évvel később érkezett dörgedelmes behajtói fenyegetést."

akkor bizony nem jártál el megfelelően (a Ptk. szerint az elvárható gondosság elve).

Ugyanis amíg nem kaptál ellenkező értelmű értesítést, addig azok a számlák "életben voltak" (vannak?) és bizony Neked elemi érdeked lett volna addig baszogatni (Sic!) a szolgáltatót, amíg jogtiszta helyzetet Részedre nem produkál.

Abban pedig különösképp Neked nem lenne szabad megkülönböztetned a cég egyes részlegeit, azaz itt a "számlázó rlészleget" és azt akinek a leveleidet küldted (üsz?)!
És különösen nem értem ezek után azt a "naívságot" (és itt most csak azért kötök ám Beléd, mert ott megkülönböztetsz részlegeket, ahol pedig nem kellene!), hogy a valóban különböző cégeket nem különbözteted meg - saját előnyödre, érdekeid érvényesítése céljából!
Ugyanis míg az egyik leszerel, és az nem a T-Online, hanem a T-Com - amely pl. esetleg valóban le sem jelentette a leszerelést és az "account"-od esetleg valóban sokkal tovább élt még! - míga másik társszolgáltatóként (partnerként) szolgáltat, attól függetlenül, hogy közös-e a tulajndonosuk. Ugyanez a szituáció ugyanis (azaz ha a T-Com nem jelent le) előfordulhat bármel ymás ISP esetén is!



Kicsit visszatérve Rainman "stílusára": amikor még nekem sem (na ez nagyképű, de meg fogod érteni ;-D) volt világos, hogy végülis mi a túró történt az esetedben, és miért számláztak ki (az első ügyismertetésedre utalok itt!), akkor neki bizony jobban "eljárt a keze", mint nekem, de ettől még nem kellett volna őt "T-pufajkásnak" minősítened és elkezdeni személyeskedni vele!


Ahelyett ugyanis, hogy rajta töltöd ki a dühödet - és ezt állítom - a késlekedésed és (igaz, csak a magyar rendszerek ismeretében) életszerűtlen "várakozásod a csodára" eredménye képpen beállt helyzet miatt, inkább egyértelmű ügyleírás után kértél volna tanácsot, és ha nem tetszik a stílus, hagytad volna a fenébe, vagy például velem (akár magánban) kezdtél volna eszmecserébe és már sokkal előrébb lennél...



Aláírom, elismerem, hogy fogalmazási pontosságod, stilásris műveltséged alapján biztos jó fej és nagy koponya vagy, de ettől még úgy érzem jogos, hogy a Te hibádat is emlegetem az ügyben. É settől még én (de más sem) azt állítja Rólad, hogy hülye és kellemetlenkedő ügyfél lennél (sőt épp nemvoltál elég kellemetlenkedő..)!


Üdvözöl
Maus Róbert


.



Előzmény: Philip.d.k. (85)