damatic73 Creative Commons License 2006.07.02 0 0 12
Olvastam a linkelt oldalon, hogy tisztító tulajdonsága van egész a kipuff rendszerig, sőt katalizátort élesztett újra ahogyan kipucolta, csak azért gondoltam, hogy ha nem ugrott ki a helyéről az egyik szelepszárszimmeringem, és nem szakad át a gát a HF-ben, vagy nem nyomta ki a tömítést, illetőleg a szelepvezető kopása miatt nem verte ki a szimmeringet, hanem "csak" a 6 év állás miatt szorult be a gyűrű, akkor azt akár ki is oldhatná - ha már ennyire kipucolja a motort a leírás szerint.

Egyébként hozzáteszem, hogy 176 ezer volt a mociban, amikor leállítottam, és orrán-száján szórta az olajat: főtengelyvégek, vezérműtengely, szelepfedél, stb, és ahhoz mérten reális olajfogyás volt. A minigenerál után pedig ahelyett, hogy lecsökkent volna az olajfogyi, elkezdte egyre falánkabban nyelni. Ezért gondolok arra, hogy olajlehúzó gyűrű lehet a ludas, amint a 6 év állás alatt leragadt, vagy szerelési hiba miatt kiugrott a helyéről egy szelelpszárszimmering.

Persze az is bejátszik, hogy tavaly rossz volt a hűtőventim, és háromszor is szolíd gőzmozdonyt játszott a szekér, hogy ennek mi lett az eredménye, az megint csak bontás után látszik majd.

A hűtővizem is fogy, bár folyik a hűtőm a gomba mellett, viszont olaj nincs a hűtőkörben.
Előzmény: Pitbull (9)