Hehe, jól bemosott/feljelentett/leordított, hogy mit képzelsz te, honnan veszed a bátorságot az ő kocsijában mindenféle löttyel kísérletezni...
Nem tudom gyerekek: 4,7 - 9,3 - 9,3 - 9,1 - ezek kompresszióviszonyok az 1.3-as OHC opelemben 186 ezer kilométerrel, szimmering és tömítésgarnitúra csere, 6 év állás, és 2 év üzemidő után. Benyából 8,4-et eszik, hozzá 500ml olajat 100-on. Néhányan itt ismerik már a sztorit, még nem szedtem szét, így nem állítható biztosan, hogy ez vagy az a baja.
Hogy ezzel mit csinálna ez a csodaszer...
Mert ha tényleg csak az olajlehúzó gyűrű ragadt le a nútba, akkor ki kéne hogy pucolja - vagy nem?
Bár, öntöttünk olajat a hengerekbe, úgy is mértünk: 5,3 - 10 - 10 - 9,7