Pardon! Azt gondoltam elég egyértelmű, hogy olvastam a 63-as válaszodat, hiszen annak stilusára hivatkoztam az imént.
Bármennyire képtelennek tartod, értelmeztem is. Ha elolvasnád még egyszer az előbbi észrevételemet, megírtam, hogy nem a tartalma, hanem a stílusa ellen van kifogásom. Nem akarod érteni, ugyanazt mégegyszer elmagyarázod mint egy értelmi fogyatékosnak, ráadásul ugyanabban a kioktató, gúnyos stilusban. Kár rád szót fecsérelni, mert fel sem fogod miről beszélek.
De ahogy a tartalomhoz is fűzzek valamit, azt jobban érted talán. Nem felróttam a szolgáltatómnak, hogy megduplázta a sebességet, csak megállapitottam, mint ahogy azt is, hogy egyoldalúan tette. saját jószántából. Ja, hogy reklamáltam-e, reklamáltam-e, reklamáltam-e (gyengébbek kedvéért háromszor...sőt: négyszer!) te is tudod, hogy nevetséges kérdés.
Azt nehezményeztem, hogy miután a csomagokat átvariálták, az eredeti sebesség és a korlátlan adatforgalom (az eredeti szerződésnek megfelelően) variáció nem lehetséges, csak eredeti sebesség és korlátozott adatforgalom, VAGY dulpla sebesség és korlátlan adatforgalom jóval drágábban.
A hűségnyilatkozattal annyiban van igazad, hogy azalatt az idő alatt mindkét fél kötött árban és szolgáltatásban. Egyébként olyan elrémisztő történeteket olvasok (itt is), hogy a kiszolgáltatott ügyfél kétszer is meg kell gondolja, ha mondjuk szolgáltatót akar váltani. Én javithatatlan optimista vagyok, reménykedem, hogy legalább a piac és az öntudatosabbá váló ügyfelek rákényszeritik a t-online -t a korrekt üzleti magatartásra és árakra.