Lojalitásról beszélsz, miközben a fórumon lekezeled az ügyfeleket és érezteted velük, hogy nagyon ostobák, mert nem tájékozódnak rendesen. Szerinted mindenkinek kötelessége mindennek utána járni, és aki ezt nem teszi meg, az beszopta. Gondolom azonban, hogy amikor az ügyfelek seggét személyesen, hivatalból kell nyalnod, akkor nem engedheted meg magadnak azt a stílust, amiben itt kiéled az agressziódat, csalódottságodat, megkeseredettségedet. Nézz utána az értelmező kéziszótárban a lojalitásnak…!
A prognosztizálást és az ügyfél 2 szó utáni beskatulyázását sem nevezném feltétlenül lojálisnak, inkább tudálékos szarvashibának – nem gondolom, hogy a tonline zászlajára tűzte az ügyfél lekezelését (ahogy neked, mint ügyfélszolgálatosnak sem megengedett vagy elfogadható). Az már csak a szerény magánvéleményem, hogy irtó nagy balek az, aki ugyan nem ismer egy esetet, de találgat, véleményt alkot, hogy aztán enyhe öntömjénezéssel próbálja magát tisztára mosni. Szerintem próbáld ki, hogy azt a hozzáállást nyújtod itt is, mint amikor dolgozol, meglásd, a fórumozók nem fognak letaknyosozni, amit aztán külön energiával kell lepergetned magadról.
Találó a megjegyzés, rengetegen szólnak, hogy túlságosan nagy a mellényed, de ezt te méltatlannak találod a szellemi színvonaladhoz, ergo mindenki hülye, csak Te vagy helikopter.
A svájci árak kérdését pedig ezennel zárjuk rövidre, ahogy szeretted volna! A telefon (mobil és vezetékes is) és az Internet jóval olcsóbb, mint Magyarországon, pedig Európa egyik legdrágább országáról van szó. Addig, amíg én vezetékes telefont a nap 24 órájában ingyen használom belföldre telefonálva, addig otthon fel sem merem venni a kagylót, ha csörög, mert lassan az is pénzbe kerül. A mobillal hasonló a helyzet, a havi előfizetésem 17 ezer forint ugyan, de korlátlanul, bármikor hívhatok vezetékes telefont, illetve a szolgáltatóm ügyfeleit, és az előfizetésen kívül semmilyen költség nem fog megjelenni a számlámon. Szóval javaslom, hogy ha tényleg van ismerősöd, akkor kérdezz rá egyszer, hogy mennyibe kerülnek a szolgáltatások, mert eddig még láthatóan nem tetted meg. De elég csak Németországig menni, ott aztán még kedvezőbb árak vannak. Kicsit hülyére véve érzi magát a magyar ügyfél? Nem csodálom!
A legutóbbi hozzászólásodnál azonban mintha pálfordulást érzékelnék, csak nem Simó úr neve hallatára ütöttél meg normálisabb hangot?