Na baszki. (így kezdem, hogy te is megértsd.)
Javaslom, hogy egy mérték utáni szabótól kérj egy alapos kiigazítást a mellényedre vonatkozóan, mert a jelenlegiből kettőt is csináltathatnál.
Nos, fussunk neki.
Eszem ágában sincs utánad olvasni, lévén összehányt karakterhalmazaid irodalmi értéke vetekszik a kenyéradód ügyfélkezelési színvonalával. (emlékszel: nulla)
Más okom is van erre, mégpedig az, hogy hagyjak egy kis rést neked, amelyen még fogást tudsz keresni rajtam, mert meglehetősen kevés pozitív jelzőt fog tartalmazni ez a hozzászólásom. (Ezen a ponton már érdemes lesz bevenned a napi nyugtatóadagod kétszeresét.)
Több ponton vétesz szarvashibát.
Az első hiba:
Nem ismeretlen a számomra az a gondolkodásmód, aminek prominens képviselője vagy, nevezetesen: mindenki hülye, csak én vagyok helikopter.
Bárki bármilyen kritikával él szeretett T-com apáddal szemben, akkor az köcsög, de minima ostoba, aki nem olvassa el a szerződési feltételeket.
Alant olvashatod azokat a részleteket, amelyekből még a megkeseredett öngyilkos-jelöltek is képesek a megfelelő konzekvenciát levonni: az Axelero elcseszte.
Igen, az Axelero. Akkoriban ugyanis nem volt még jelen a T-csoport - no persze ezzel a névhasználattal mikimaus-nak hamar eszébe jutott, hogy csakis egy fröcsögő paraszt lehetek, aki nem vesz tudomást a dolgok változóságáról, és a mai napig a Tanácsra jár és a párttitkár elvtársat keresi.
Cseppet sem hat meg az a kissé (?) lekezelő rendreutasításod, mely szerint nem álcázod magad, hisz bevallottan azért is adja a kenyeret Mr.T., hogy itt osztogasd isteni kinyilatkoztatásaid a degenerált ügyfeleknek. Ezúton gratulálok a munkaadódnak, hogy sikerült egy olyan vazallusra szert tennie a személyedben, aki e helyt is öregbíti cége enyhén csorba hírnevét a potenciális (és valós!) ügyfeleinek uracs lekezelésével.
(Engedelmeddel belinkeltem Simó György úrnak szóló e-mail-ben e becses és nyilván elismerésére okot adó kedvenc fórumod linkjét.)
A második hiba:
A lekezelő stílus ismert emberi hiba, a tipikus sikertelen kisember ügyefogyott próbálkozásai ezek az anonimitás diszkrét leple alól. Ezt vagy kinövöd, vagy a jövőbeni asszony leveri rajtad az első adandó alkalommal.
Sokkal kellemetlenebb bibi az, amikor nagyfiúk okosnak vélt szófordulatait erőlteted be (pl.: vélem) lépten-nyomon, akár az értelem rovására is, hiszen talán így látszólag birtokolhatod azt a virtuális intelligenciát, ami nyilván felhabosítja még a tesztoszteronjaid is.
Ahogy a nagyfiam mondaná: gáz.
Persze a te cyber-világod, a te színjátékod, lelked rajta.
Viszont mindig lesznek olyanok, akiknek csípi a szemét a nejlon-arisztokráciád és a műmájer okoskodásod, így nemcsak hiteltelenné válsz, hanem kritikák célpontjává is.
Harmadik hiba:
A multi-szolgáltatói arrogancia csak részben a menedzsment hibája. Annyiban feltétlenül, hogy nem sulykolja bele a munkatársi fejekbe a kapitalista szolgáltatás fő alapelvét: az ügyfél a király.
Tetszik, nem tetszik bizony ki kell nyalni az ügyfél s**gét (vigyázat, ez képletes megjegyzés...!), mert az ügyfélből él a cég.
Elismerem, hogy a Matávnet óta élenjáró technológiával dolgozik a téonlájn, az is tény, hogy a telefonos support is példaértékű.
Az a fő baj, hogy a call-center operátorainál megakad az ügyfél-orientációs képzés, tán már a supervisornak (máshol az operátorok vezetője, nálatok nem tudom mi a titulus) is fel kell lapoznia a szótárt az "ügyfél" címszónál.
Minden más munkakör megrekedt a tudományos szocializmus erkölcsi szintjén (az erkölcs szót keresd ki a Révayból!), és a Kotler-féle tömegmarketing hályogán át nem észleli az embert.
Ez neked sem megy, sikerült átvenned a posztkommunista szolgáltatói erkölcsöt, és remekül mixelted a visszafogott intelligenciáddal.
De talán kinövöd.
Kis taknyos!
Utószó:
Svájc témában kész vagyok a vitára, nem ez lesz az első olyan téma, amiben királyfinak érzed magad. De hogy igazítsak kicsit az önértékeléseden segítek neked:
Az internet világméretű médium. Sosem tudhatod miben jártas és honnan ír a vitapartnered...;-)