Először néhány sor Neked, mert Téged legalább nem fertőzött (még?) meg a T. Cég arrogáns multi attitűdje.
Igen, a két év lejártával mondtam fel a szerződést. Ennek ellenére még hónapokig számláztak, mindezt úgy, hogy a felmondást követően nagyjából a harmadik héten egy amúgy rendkívül udvarias úriember elvitte a modemet, és megerősítette, hogy azért viszi el, mert a szerződés megszűnt. Szerinte. Nem így a számlázó részleg szerint.
Egy rövid (és míly meglepő, de udvarias!) levél kíséretében újra elküldtem a felmondást az előzőleg elküldött levelem feladóvevényével egyetemben.
Megjegyzem sem erre, sem az előző levelemre egy böffenés válasz sem érkezett, így válaszként értelmeztem a mintegy háromnegyed évvel később érkezett dörgedelmes behajtói fenyegetést.
Szóval ügyfélkezelés tényleg nulla. Az én esetemben adminisztráció is nulla.
Az arroganciát önmagában megtestesíti az ügyfél totális ignorálása, nem kell k.anyádozni az én értékrendemben az arroganciához!
Egy apró lábjegyzet a végére: vigyázat, a "hülye ügyfél" szemléletmód hamar megbosszulja magát. Nagyjából a rendszerváltással egyidőben kellett volna a szolgáltatói tévedhetetlenség kontra ostoba ügyfél szemléletet levetkőzni, de sajnos erre a magyar multik még nem képesek. A sok lúd disznót győz elvét érvényesítik, a csúcsvezetők nem látnak túl a makro-szemléletükön, a front-office viszont tele van lelki sérült alkalmatlanokkal.
Ezzel persze vitázhatsz, Neked lehet más tapasztalatod.
Ezek az én tapasztalataim.
Nekem, a hülye ügyfélnek. ;-)