tweety83 Creative Commons License 2006.06.26 0 0 12415

Vajon Romhányba miért szüntették meg a hétvégi közvetlen vonatokat, akkoriban még volt, 3 kocsi full-on volt, most meg bohóckodnak ezzel a BZ-vel, és panaszkodnak hogy nincs utas.

 

Vajon miért nem pörgetik ezt a BZ-t Romhány - Vác között közvetlenként, így talán néhány Rétsági/Bánki utast is lehetne nyerni...olcsóbb hogy ott áll egy órát?
Miért nincs hétköznap műszakos közvetlen vonat Vácra reggel ill délután? úgyis van pár olyan vonat ami Váctól csak Diósjenőig jár, azt nyugodtan tovább lehetne vinni Romhányig, meg több vonat is lenne ezen a Vác-Disójenő közti forgalmasabb szakaszon..

 

 

múltkor szó volt a 44-es vonalról.  Nem értem miért éri meg a MÁV-nak hogy tök szépen felújítatja Seregélyesi állomást, majd pár évre rá sorsára hagyja, had pusztuljon. Oké, nem kell személyzet oda, de ki adhatnák mondjuk lakóháznak (mint mondjuk KULCS állomásépületet) máris karban tartanák, és nem hordanák szét.

Vagy esetleg lehetne ott szogálat is, érthetetlen miért kell börgöndre 3 fő személyzet, amit 1 fő is el tudna látni (főleg hogy már a Pécsi gyorsvonat sincs errefelé)

 

A pályáról meg annyit - asszem taxxx írta hogy naponta, 2 naponta végig megy a szárnyvoalakon ilyen ellnőrző kocsi. Nem volna olcsóbb felújítani, helyrerakni a pályát és máris nem kéne feleslegesen végigmenni rajta naponta. Ember + üzemanyag stb ára nem számít?  ha valami gebasz lenne, akkor meg szólna be a mozdonyvezető, ráérnének akkor pályátvizsgálni......

Most visszagondolok a békeidőkben a jó kis bakterekte + bakterházakra :)

 

Előzmény: Carpy (12402)