Törölt nick Creative Commons License 2006.06.08 0 0 76

 

   Üdv, kedves Márk Áron!

 

 

Elsőként - elöljáróban a többihez - szeretném jelezni, hogy ÉN független távközlős vagyok és ilyetén jellegemnél fogva elvárásaimat a SZOLGÁLTATÓK és az ELŐFIZETŐK felé is a megfelelő súllyal próbálom meg érvényesíteni, azaz ha efi hibás, akkor őt javítom ki (általában ezen a fórumon) és igazítom el jó szándékkal - ha a szolgáltató vét, akkor az ügy súlyától (vagy a korábbi jelzéseimre adott reakcióktól!) függően szólok (újra..) vagy állampolgári jogon bejelentem az NHH-nál...

 

 

És amiért ezt leírtam: RAINMAN barátom (kollégaként barátomnak tekintem, igaz még nem találkoztunk..) több esetben leírta magáról, hogy T-Com-os, így a kirohanásod ama részét, miszerint álcázná bármilyen módon is efféle státusát - egyszerűennem igaz.

 

 

Azután: LEHET Rainman-tet sok esetben úgymond csitítani (meg is szoktam tenni ;-) )

DE: Ő, ITT, NEM KÖTELES tűrni a hülyeségeket (ha visszaolvasol, volt abból is) és megengedheti magának, hogy szubjektív legyen - ahogy mindekni más akár a Magyar Telekommal  szemben is itt!  - MIVEL NEM HIVATALAOS ÜGYFÉLKAPCSOLATOSA VAGY SAJTÓSA a cégnek (ez objektív igazság) és NEM IS ILYEN MÓDON KÉPVISELI A CÉGÉT ITT!

 

 

Még aztánabban: való igaz, hogy a "pult túloldalán" ülőknek sokkal rosszabb tapasztalatai vannak az előfizetőkről, mint azt TE valaha el is tudnád képzelni! És annak ellenére, hogy a "mindig az ügyfélnek (vevőnek) van igaza" általam is vallott alapelv szerint nyelniük kell -- ezz NEM JOGOSÍT FEL SENKIT, hogy hülyének nézzen ügyfelest, céget és visszaéljen szerzett vagy alanyi jogával. És ha hiszed, ha nem: ahogy a Magyar Telekom bizony (és jogszerűen...) visszaél bizonyos területeken tapasztalható (és igen relatív!) erőfölényével, úgy az előfizetők is képesek igencsak visszaélni általában a szolgáltatók bizalmával!

 

 

Tudod: sokszor gondolkodtam én már azon el, hogy hény nap alatt rúgnának ki BÁRMELY szolgáltatótól (tisztelet persze az igen kevés kivételnek!), ha nem a kötelező alapállás szerint igyekezném a CÉG érdekeit megvédeni (mindezt persze úgy, hoyg azért az efi jogai se sérüljenek!) --- ugyanis én hátrafelé is ugyanúgy kritizálnék, mint itt teszem.

 

 

És ha valaki azzal jön (itt!), hogy nem fizette ki a telefonszámláját, és emiatt az amúgy nem apróbetűs szerződéses klauzula okán, hát mit szépítsek: ráb@szott -- de milyen mocsok egy cég ez a T-Online: nos akkor azért érthető a másik oldalon álló olan véleménye is, ami szerint egy egyenrnagú (!) efi-től ugyanúgy elvárható a jog és a szerződések betartása, mint a szolgáltatótól!

 

 

A Te konkrét esetedben eleve az ügyleírásban gondot látok!

"Az én példám meglehetősen idevág. Kétéves hű(je)ségnyilatkozatos adsl szerződést mondtam fel anno írásban, ajánlva feladva, amit az akkori Axelero egyszerüen nem volt hajlandó tudomásul venni. "

 

Persze csak sejteni lehet, hogy a hűségszerződés LEJÁRTA után mondtad fel a szerződést (miközben, ha nem tévedek, a szerződés átmegy határozatlan időbe, hacsak kifejezetten nem kötsz újat...) -- és ezután egy már nem nyújtott szolgáltatás esetében történő számlázás ügyében azért valamit NEKED is el kellett cseszned (levelezési módban, reakcióidőben, adekvát intézkedésben?), ha nem korrigálták a hibás (téves) számlázást.

 

Mondom is mit kellett volna lépned szvsz: abban a pillanatban, hogy az első nem megfelelő számla megjött, SZÁMLAREKLAMÁCIÓT beadni (azt pedig csak írásban lehet) a fizetési határnap előtt (! - külünben a fizetés elmaradása akkor is klésedelmességet okoz, ha amúgy mindenben igazad van és ez bonylítja a későbbieket), jelezve egyértelműen (kiemelve), hogy a jelen számlapanasz miatt nem fizetsz és a 30 napos határidőn belüli válasz és megnyugtató rendezés elmaradása esetén kötbért fogsz követelni szerződésszegés miatt!

 

Ezek után a legrosszabb esetbenNHHH bejelentésben (10-15 sor) közlöd az ÁSZF-fel ellentétes felmondási, számlázási, panaszkivizsgálási és számlapansz megválaszolási törvénytelenségeket (!!!) - és majd az NHH intézkedik Helyetted.

 

 

Na ja, hát egy felmondó levél újraküldése amúgy nagyon építő jellegű előfizetői magatartás, mit mondjak! No: hát az ilyenektől pöccenek én is be!!!!

 

"Csekkekkel és a felmondó levéllel igazoltam az állításaim, erre a behajtó cég is bekussolt, se puszi, se pá - akár csak az Axelero."

 

Azaz elküldted harmadszor is, miközben ha csak annyit leírtál volna, hogy x-y ekkor meg ekkro elvitte az ADSL modemet, azaz a T- T-Online RÁUTALÓ magatartásával elismerte a szerződésbontást és utána az elvárható SZÁMLAPANASZT és nem eleve azzal indítani, hogy csekkekkel igazolszbármit, miközben jól tudod, hogy nem azokkal vann bajuk - jól értem és mondom, ugye?!

 

"Összegezve tehát: ügyfélszolgálat NULLA, adminisztráció NULLA, multinacionális arrogancia CSILLAGOS ÖTÖS!"

Nagyon szép, jó és magas labda, csak le kell üssem: ... előfizetői kezdeményezőkészség NULLA, előfizetői aktivitás INADEKVÁT, felesleges és félelmetesen rossz színvonalú, előfizetői hozzáállás (vélhetően) az érdekérvényesítés legalacsonyabb kategóriájában is alig értékelhető, de előfizetői arrogancia vetekszik a szolgáltatóéval ;-DDD

 

 

Azt pedig, hogy Axelero-nak nevezed a céget, nem tudom eldönteni, hogy arra utal: a múltban történt az eseted, vagy arra: tudatosan nem akarod ezt a változást (sem?) követni --- mit ne mondjak, én általában, ha koráébbi cégnevemre jön levél, visszapostáznám a feladónak címzett ismeretlennel!

 

 

 

Azért azt el kell hidd: nem megbántani akartalak, csak-csupán FELÉBRESZTENI, és persze segíteni: hogy ha legközelebb (bárhol!) problémád lenne, a legjobban járj el és a legjobban járj!

 

 

Üdvözöl

Maus Robi

 

 

Előzmény: aaron_mark (74)