aaron_mark Creative Commons License 2006.06.07 0 0 74
Rossz a marketinged!

Ügyefogyottan álcázod a belsős mivoltod, átsüt minden hozzászólásodon a "Hülye ügyfél" attitűdöd, ami minden T-cég ügyfélkezelését áthatja.

Minden jogos sérelmet támadásként élsz meg, és gusztustalan kioktató hangnemben fikázol le mindenkit.

Többünknek vannak olyan tapasztalatai, amiket te kigúnyolsz.

Igen is van egy sereg dilettáns a front-office-otokban!
Igen is k***a drága a netszolgáltatásotok, nagyjából duplaannyiba kerül, mint a fejlett Nyugat-európában! (Svájcban pl.: havi 19 Frankért 1000/100 Kbit-es adsl van mindenféle korlátozás nélkül, ami átszámítva kb.: 3.000.-Ft! - és persze közben félmillió Ft. a minimálbér)
És bizony, elég alaposan összekutyuljátok az átlagfelhasználót, aki ha nem rágja át magát egy valag értelmezhetetlen feltételrendszeren, az bekaphatja - szerintetek.

Az én példám meglehetősen idevág. Kétéves hű(je)ségnyilatkozatos adsl szerződést mondtam fel anno írásban, ajánlva feladva, amit az akkori Axelero egyszerüen nem volt hajlandó tudomásul venni. Az adsl modemet persze semmi perc alatt elvitték, de továbbra is számláztak. KÉTSZER elküldtem a szerződést felmondó levelem, ennek ellenére behajtó céghez továbbították a követelésüket.
Csekkekkel és a felmondó levéllel igazoltam az állításaim, erre a behajtó cég is bekussolt, se puszi, se pá - akár csak az Axelero.
A telefonos ügyfélszolgálatos csak hebegett, és csak azt látta, hogy van egy tetemes tartozásom - ami persze a felmondást követő időszakra vonatkozott.

Összegezve tehát: ügyfélszolgálat NULLA, adminisztráció NULLA, multinacionális arrogancia CSILLAGOS ÖTÖS!


Egyszóval:
Vállald fel egy másik nicken a kenyéradó gazdád, tanulj meg udvariasan beszélni céged ügyfeleivel, és javaslom a T-csoportnak is, hogy forgasság haszonnal az ügyfélszolgálati szakirodalmat, mert alaposan le vannak maradva!!!


Uff.
Előzmény: rainman (63)