Szia!
1. Az ügy telefonos oldala trehányság volt részünkről - ez igaz. Lehet, hogy a tudatlanság nem mentesit, de mi jóhiszeműen és mindent megtettünk, hogy helyrehozzzuk, méghozzá két napon belül.
Kérdéseim:
Miért hazudott a Matáv (és az Axelero) képviselője nekünk? Miért mondták, hogy ha most azonnal visszaköttetjük a vonalat, visszakapjuk a netet is (a Matáv ügyintézője, megvan a dátum és a beszélgetést ketten hallottuk) telefonon tisztázta ezt az Axeleroval. - Ellenkező esetben, csak a tartozást fizetjük, de nem fizetjük ki a számunkra felesleges telefonvonal bekötését újra (egy kisebb vagyonért) és tartjuk fenn havi fixért, továbbá nem várok két hetet a semmire és kockáztatom a munkahelyem elvesztését emiatt (feltétel, hogy legyen netem).
Miért nem tudta az Axelero eztán simán visszaadni a kifizetett netet? Szerinted tényleg nem szemétség, hogy mi kértük, mindent megtettünk érte, és átvertek, majd közölték, hogy fizessük ki a hűségnyilatkozatot és szerződjünk újra?
Tényleg nem szemétség ez az eljárás? A megtévesztés?
Tudod a másik netszolgáltató akivel kinomban két hét után ami alatt nem tudtam dolgozni, kényetelen voltam megállapodni is legombolta a bekötésért járó összeget, ami nem kevés. Úgyhogy a buli kb. 70e-mbe került (és nem a tartozásról beszélek).
Plusz veszélyeztette a munkámat!
2. Biróságtól mind a mai napig nem kaptunk semmit.
Amennyire látom, az történt, hogy az adósságot átadták, a behajtók megpróbáltak ránk ijeszteni és fellebbezhetünk és fizethetjük a perköltségeket is, amit valószinűleg elvesztünk majd, mert ugyan ki vagyunk mi az Axelerohoz képest, továbbá Mo-n mindenki lefizethető, csak nekünk nincs annyink, hogy lefizessük.
3. Mi a helyzet azzal az ügyvédi irodával, aki eredetileg az ügyet kezelte (vagy az Axelero-val?) A hasára üt és annyit fizetünk amennyit akar?
Mert:
a./ Mikor hirtelen elment a net és telefonáltam az axeleronak, hogy ugye nincs tartozásunk, közölték (ÉS RÖGZITIK), hogy nem, és náluk minden rendben, nem tudják mi lehet.
b./ Eztán az ügvédi irodájuk olyan elmaradást kért rajtunk számon (a hűségnyilatkozzattal együtt), amit csekkel tudok bizonyitani, hogy feladtam. a csekket az ügyvédi iroda megkapta, majd azt mondta, továbbitja az Axeleronak, majd nem történt semmi, majd pár hónap múlva az ügyvédi iroda leirta, hogy nem léptünk kapcsolatba velük az első levelükre reagálva (megvan az aláirásuk, személyesen vették át). Miért fizessek olyan tartozást (is), ami nincs?
Miért nem törödnek a válasszal?
És már bocs, ugyanmár milyen nyilvántatása van az Axeleronak, ha ennyire megbizhatatlan, de megteheti, hogy biróságra citál, hacsak nem fizetem, ami nem jár neki?
Összegzés: Én nem tartom etikátlannak, hogy mindenkit óvjak az Axelerotól, sőt. Kötelességemnek érzem, hogy a főnökségem, vagy bárkit, aki engem (és a férjem) szakemberként kérdez, óvjam attól, hogy egy ilyen céggel szerződjön.
És nem csak ezért. Maga a szolgáltatás is pocsék, a cégemnél rendszeresen leállt egy időben a net, állandóan kirohantam, nálunk nem volt hiba, a 1212 szerint náluk sem, de érdekes módon magától javult mindig...
Egy éjjel azért bevallották, hogy náluk van a sár, de nekem ez felesleges pluszmunka, hogy minden ilyen alkalommal szállhatok ki a helyszinre és ellenőrizhetek, továbbá a cégnek sem tudok megnyugató választ adni, hogy mi van meddig tart, stb...
A normális eljárás az lenne (amire az otthoni szolgátatóm érdekes módon képes), hogy e-mailben értesit, ha karbantartás, stb. van. De ha mégsem tud, akkor telefonon legalább nem tagadja le, hogy a gáz nála van.
Ps: belsős vagy, ugye?